Blue Sky Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg hadde et innlegg om cue fil. Og en viss Vegard moderator stengte tråden. Hva slags tull er dette? Jeg har vel lov til å snakke om cuue filer. Det var ikke snakk om ulovlig programvare. Men hvordan behandle en slik fil. Hva slags mennesker er dere?rettet til vegard! Sitter du foran en skjerm og har det gøy, ved å stenge nødvendige tråder? Are you a fucking loser? Det er fucking loser tegn, ved å stenge fuckings tråder! Håper du tar dette til etterretning! Jeg prøvde bare å få hjelp, og så stenger du fuckings tråden! You fucking geek!! Beklager ordene mine, men jeg må få fram mitt budskap! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Dette var et useriøst innlegg, feilpostet og unyttig søppel. Moderatorene er ingen maktsyke loosere, som du kaller dem. De gjør en bra jobb og de hadde sikkert en god grunn til å stenge posten din. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hvis han har vurdert det som warez så kan ikke du komme opp kaller Vegard (og resten av moderatorene) losers. De gjør en god jobb de som rydder opp etter folk som legger inn useriøse, feilplasserte og warez innlegg. Istedenfor å få huden full av kjeft så skulle de hatt ros for den "dritt" jobben de til tider har! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 ...."fuck" this and "fuck" that... Virkelig begavet i språket du... Du startet ørten tråder om samme ting, som brøt med retningslinjene, var om warez, feilpostet, osv... Moderatorene her på forumet gjør en god jobb, og jeg håper de gjør det nå også ved å permanent banne deg! Forumet er ikke tjent med å ha slike brukere, da med henvisning til språket ditt og personangrep. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 ROTFL. O du milde Jebus, for en fjott. Hei, her poster jeg i en tråd som garanter kommer til å bli stengt. Skal vi telle ned, dere? 10----9----8-----7 Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Permanent ban på han hadde vært det greieste ja. Sånne folk gjør _ingenting_ for å hjelpe andre, bare slenge dritt. Lenke til kommentar
Blue Sky Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 kjeft alle sammen!Vegard er en super geek. Med masse kviser i trynet. En skikkelig taper. Fucker! Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Jeg har vel lov til å snakke om cuue filer. Det var ikke snakk om ulovlig programvare. Men hvordan behandle en slik fil. Warez kjøpt "billig" i Taihland er fortsatt Warez. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 22:14, LarsC skrev:ROTFL. O du milde Jebus, for en fjott.Hei, her poster jeg i en tråd som garanter kommer til å bli stengt. Skal vi telle ned, dere? 10----9----8-----7 Tror vi heller skal telle ned til vi får høre at han er banna jeg 6-----5-----4-----3 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 2-1.... snakk om å _be_ etter å bli banna :wink: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-19 22:18 ] Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg savner ignore-funksjonen fra delphi. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Please blir kvitt denna fjortissen a! Det er rett og slett plagsomt å vite at han har tilgang til forumet. Syns faktisk synd på at han i det hele tatt gidder å bruke bort tia si på detta. Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 22:15, Blue Sky skrev:kjeft alle sammen!Vegard er en super geek. Med masse kviser i trynet. En skikkelig taper. Fucker! Det er ingenting galt med å ha kviser. Selv har jeg noen dusing, og tjukke brilleglass, men det gjør ingenting for Gud elsker meg likevel! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Å fytte katta! Hadet Bluesky, din fuxx0r! :wink: Killfilter i forumet, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 22:18, arehb skrev:Jeg savner ignore-funksjonen fra delphi. den er requesta av ganske så mange, men som du sikkert har fått med deg så vil HW.no oppgradere forumet til vBulletin, phpBB2 eller noe annet. Disse forumene har flere features blandt annet ignore feature :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Unnskyld meg, men jeg må bare få sagt dette: Blue Sky, du er ytterst patetisk! Språkbruket ditt avslører 2 ting: alderen din og dine manglende sosiale kunnskaper. Bye bye blue sky...won't be missing u... Lenke til kommentar
Blue Sky Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 data geeker er også homser?Ikkesant??? Sier på lan og holder på!Bare et skjul. Tipper vel også at alle dere er det. Fucking losers!!!Get a fucking life>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
sete Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 22:21, RogueFreak skrev:Unnskyld meg, men jeg må bare få sagt dette:Blue Sky, du er ytterst patetisk!Språkbruket ditt avslører 2 ting: alderen din og dine manglende sosiale kunnskaper. Bye bye blue sky...won't be missing u... vel, han har nok ikke mye å gjøre, stakkar. vi bør ikke ta i fra fritida hans Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 å bli Større looser enn deg ER IKKE MULIG. Jevla fjortissdritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg