Gå til innhold

Maktsyke galinger?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde et innlegg om cue fil. Og en viss Vegard moderator stengte tråden. Hva slags tull er dette?

 

Jeg har vel lov til å snakke om cuue filer. Det var ikke snakk om ulovlig programvare. Men hvordan behandle en slik fil.

 

Hva slags mennesker er dere?rettet til vegard!

Sitter du foran en skjerm og har det gøy, ved å stenge nødvendige tråder? Are you a fucking loser?

 

Det er fucking loser tegn, ved å stenge fuckings tråder!

 

Håper du tar dette til etterretning!

Jeg prøvde bare å få hjelp, og så stenger du fuckings tråden! You fucking geek!!

 

Beklager ordene mine, men jeg må få fram mitt budskap!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han har vurdert det som warez så kan ikke du komme opp kaller Vegard (og resten av moderatorene) losers.

De gjør en god jobb de som rydder opp etter folk som legger inn useriøse, feilplasserte og warez innlegg.

Istedenfor å få huden full av kjeft så skulle de hatt ros for den "dritt" jobben de til tider har!

Lenke til kommentar

...."fuck" this and "fuck" that... :roll:

 

Virkelig begavet i språket du...

 

Du startet ørten tråder om samme ting, som brøt med retningslinjene, var om warez, feilpostet, osv...

 

Moderatorene her på forumet gjør en god jobb, og jeg håper de gjør det nå også ved å permanent banne deg! :evil: Forumet er ikke tjent med å ha slike brukere, da med henvisning til språket ditt og personangrep.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:14, LarsC skrev:

ROTFL. O du milde Jebus, for en fjott.


Hei, her poster jeg i en tråd som garanter kommer til å bli stengt. Skal vi telle ned, dere? 10----9----8-----7


 

Tror vi heller skal telle ned til vi får høre at han er banna jeg :grin:

6-----5-----4-----3

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:15, Blue Sky skrev:

kjeft alle sammen!Vegard er en super geek. Med masse kviser i trynet. En skikkelig taper. Fucker!


 

Det er ingenting galt med å ha kviser. Selv har jeg noen dusing, og tjukke brilleglass, men det gjør ingenting for Gud elsker meg likevel!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:21, RogueFreak skrev:

Unnskyld meg, men jeg
bare få sagt dette:


Blue Sky, du er ytterst
patetisk!


Språkbruket ditt avslører 2 ting: alderen din og dine manglende sosiale kunnskaper.


Bye bye blue sky...won't be missing u...





vel, han har nok ikke mye å gjøre, stakkar. vi bør ikke ta i fra fritida hans :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...