L03VIk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det noen som har noen tips angående publiseringssystemer for nettside? EZ Publish er uaktuelt, siden vår ISP B-One ikke støtter dette. Har også vært borti Mambo. Finnes det andre (helst gratis), som er å anbefale? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 AJ-Fork og Wordpress er helt klart de beste... AJ-Fork er greiest å ha med å gjøre, men det bruker ikke databaser, noe som kan være en fordel.. Hvis ikke kan du jo lage ett selv. Jeg vurderer en total remake av det jeg skrev her i vinter, for å få inn bedret funksjonalitet og kompatibilitet. Er faktisk ikke så vanskelig å lage som folk kanskje tror, spesielt ikke hvis du bare skal ha det enkelt, slik som AJ-Fork/CuteNews Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har blitt spurt om ganske mange ganger før. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4076821 Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Home.no støtter ikkje php o.l right? Kva for side bør eg lage eit domian på i staden? Gratis helst! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Home.no støtter ikkje php o.l right?Kva for side bør eg lage eit domian på i staden? Gratis helst! For det hadde jo noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Ta en titt på opensourceCMS. Der kan du teste ut en del forskjellig før du bestemmer deg. Selv endte jeg opp med Nucleus etter å ha prøvd litt forskjellig. Den er veldig blog-senterert men veldig simpel å tilpasse. -Vegar Endret 6. juni 2005 av Format71 Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Takk for tilbakemeldingene. Hadde tenkt på phpBB som forumløsning, og ser at flere av CMS-ene har dette integrert... Er det andre av forumløsningene på de andre CMS-ene som er av samme kvalitet som phpBB? EDIT: L03VIk Skrevet: 07/06/2005 : 10:53 Report PostEdit PostQuote Post Bruker Registrert: 04/08/2002 Innlegg: 1000 ....og der var jeg også en offisiell HW.no-hore... Endret 7. juni 2005 av L03VIk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå