godal Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Han har ihvertfall ikke turt å poste noe etter at dette skjedde Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) woho min egen turtråd sorry har ikke sett dette før nå. er ikke så lett å legge merke til den nye meldinger greien hehe. er i full gang med planlegging og alt jeg må bare finne det smutthullet som redder meg først, men det var ikke lett takk skal du ha godal for at du lagde en sånn fin tråd til meg som viser hvor mye jeg står for mine ord Endret 12. juni 2005 av Caveman Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Helten vår.... Hvor og når tid har du tenkt å starte ? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Lykke til! Måtte turen bli tilfredsstillende og regnfri Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Lykke til! Måtte turen bli mindre tilfredsstillende og regnfull Fixed. Neida, lykke til. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) heldigvis spesifiserte jeg ikke når jeg skulle ta denne turen visst jeg begynner ved den blå steinen kommer jeg kanskje til voss på en dag Endret 12. juni 2005 av Caveman Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bare bli ferdig med det, hvis du i det heletatt har tenkt å gjøre det... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Denne uken var det ca 6'C på haukeli, og snø. Kansje utsette det til sener på sommeren, Lykke til, du trenger det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg skal dekke saken i hw og skaffe sponsorer om dette blir gjennomført Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg skal dekke saken i hw og skaffe sponsorer om dette blir gjennomført Bergans og Intersport. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Første sportselige begivenhet sponset av HW.no Lykke til med turen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 noen utvikling her, eller prøver caveman å stikke unna? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 noen utvikling her, eller prøver caveman å stikke unna? Er det her du gjemmer deg nå for tiden ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Begynt og varme opp? Når skal du gå? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 woho min egen turtråd sorry har ikke sett dette før nå. er ikke så lett å legge merke til den nye meldinger greien hehe. er i full gang med planlegging og alt jeg må bare finne det smutthullet som redder meg først, men det var ikke lett takk skal du ha godal for at du lagde en sånn fin tråd til meg som viser hvor mye jeg står for mine ord Jeg liker ikke helt tonen i det innlegget der. Kanskje vi må sende ut hw-politiet? Noen i frivillige i bergensområdet som kan hjelpe caveman ut av hulen? (ja det skulle være litt morsomt ) Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 voldsomt så press det skulle være da må evaluere formen litt og sånn, kan jo ikke gjøre noe jeg ikke er fysisk klar for, det tenkte jeg ikke så mye på når jeg skreiv innlegget må vel ta meg noen lange turer på fjellet for å sjekke formen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå