Gå til innhold

Den offisielle Caveman's tur bergen-oslo tråden

godal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

woho min egen turtråd :D sorry har ikke sett dette før nå. er ikke så lett å legge merke til den nye meldinger greien hehe. er i full gang med planlegging og alt jeg :p må bare finne det smutthullet som redder meg først, men det var ikke lett :p takk skal du ha godal for at du lagde en sånn fin tråd til meg som viser hvor mye jeg står for mine ord :p

Endret av Caveman
Lenke til kommentar
woho min egen turtråd :D sorry har ikke sett dette før nå. er ikke så lett å legge merke til den nye meldinger greien hehe. er i full gang med planlegging og alt jeg :p må bare finne det smutthullet som redder meg først, men det var ikke lett :p takk skal du ha godal for at du lagde en sånn fin tråd til meg som viser hvor mye jeg står for mine ord :p

Jeg liker ikke helt tonen i det innlegget der. Kanskje vi må sende ut hw-politiet? Noen i frivillige i bergensområdet som kan hjelpe caveman ut av hulen? (ja det skulle være litt morsomt :roll: )

Lenke til kommentar

voldsomt så press det skulle være da :p må evaluere formen litt og sånn, kan jo ikke gjøre noe jeg ikke er fysisk klar for, det tenkte jeg ikke så mye på når jeg skreiv innlegget :p må vel ta meg noen lange turer på fjellet for å sjekke formen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...