godal Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 visst apple annonserer at de dropper ibm for intel x86 arkitektur i dag skal jeggå fra bergen til oslo Da gleder vi oss. Regner med at Caveman annonserer reiserute osv. etterhvert. PS: fant ikke passende sted, bare flytt hvis den er i gal kategori. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Og jeg ønsker lykke til. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi får samle en supportgjeng langs ruten. Bergen-Oslo er ikke sååå langt å gå, Davy Wathne tok jo turen noen år siden... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Få med noen journalister fra hardware.no som tar bilder under turen Men dette har vel vært kjent i flere dager egentlig? Faktisk hadde Dagens Næringsliv saken på forsida i dag... Lenke til kommentar
mar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 E16 eller RV7 er vell det store spørsmålet nå. Vi bør vell samle litt folk langs veien også, må jo ha litt saftstasjoner og sånt. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 :!: Flyttes fra Mac til Off-Topic Baren Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hehe, dette blir spennede, om det blir gjennomført vil vi ha dokumentasjon. AtW Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 E16 eller RV7 er vell det store spørsmålet nå. Vi bør vell samle litt folk langs veien også, må jo ha litt saftstasjoner og sånt. Hvor går de veiene..? Jeg ser for meg Bergen - Aurland - Lærdal - Hemsedal - Oslo..? Finnes det raskere veier over..? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Håper at han er en mann for sine ord. Selv er jeg ganske sikker på ting når jeg dundrer ut med slike uttalelser. Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 God tur sier jeg. Det er bare 516,9 km. Rute. Lenke til kommentar
mar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) God tur sier jeg. Det er bare 516,9 km. Rute. Er vell litt bedre med RV7 Hardangervidden så slipper han de ufattelig lange tunnelene. Tar jo en liten evighet å komme gjennom de selv med når man kjører i "ca" 80. Han kan jo bare sette kursen mot voss nå da, så kan vi bruke tiden på å bestemme om han skal svinge til venstre (Aurland - Hol) eller til høyre (Hardangervidden). Dersom han holder ca 6 km/t og går i ca 10 timer per dag, noe som lar seg gjøre. Så bør det gå greit på 10-15 dager (blir sikkert noen dårlige dager, så da tar det litt tid). Edit: Dersom noen har kontakter i NSB kan han kanskje få bruke Arna tunnelen, da sparer han en del tid. Endret 6. juni 2005 av mar Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Edit: Dersom noen har kontakter i NSB kan han kanskje få bruke Arna tunnelen, da sparer han en del tid. Arna ligger i Bergen kommune, så en start i Arna er vel ikke utenkelig, om man skal være litt snill. Lenke til kommentar
mar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Edit: Dersom noen har kontakter i NSB kan han kanskje få bruke Arna tunnelen, da sparer han en del tid. Arna ligger i Bergen kommune, så en start i Arna er vel ikke utenkelig, om man skal være litt snill. Tja, er vell ganske klart at han bør starte ved den blå steinen. Eventuelt Nygårsdparken, så kan han plukke med seg litt "godsaker" til turen. Lenke til kommentar
godal Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 blå sten er definitivt stedet å starte. fontenen ved national er ankomst. imho Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 E16 eller RV7 er vell det store spørsmålet nå. Vi bør vell samle litt folk langs veien også, må jo ha litt saftstasjoner og sånt. Hvor går de veiene..? Jeg ser for meg Bergen - Aurland - Lærdal - Hemsedal - Oslo..? Finnes det raskere veier over..? Jeg ser vel heller for meg at han ikke får lov til å gå gjennom Lærdalstunnelen. Blir vel heller Bergen - Eidfjord - Geilo - Nesbyen - Oslo eller lignende. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå har vel Jobs bekreftet at dem skal gå over til Intel da? (Ikke nødvendigvis x86) Lenke til kommentar
godal Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Nå har vel Jobs bekreftet at dem skal gå over til Intel da? (Ikke nødvendigvis x86) Vel, demonstrasjonen kjørte på en pentium 4. Tror det er lite sannsynlig med itanium powerbook (da snakker vi itanic!) eller en XScale powermac... I og med at Windows XP skal kunne kjøre på dem, er det ganske klart: Jo, x86 blir det. Og forhåpentligvis oslotur på Caveman. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ...Men hvor har det blitt av helten vår ? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Han har sikkert blitt bedt om å få bli permbannet fra forumet av moderatorene for å slippe unna presset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå