Kneipp Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Må man det? Det er snakk om AMD socket A hovedkort. Går det hvis jeg bare avinstallerer alle hovedkortsdrivere fra Via? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Som regel går det bra, du må slette alle drivere først.. Kan hende du må ta en rep install. med XP/win2k... Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Rep. install? Er det repair funksjonen du mener? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det samme chipset på hovedkortene har det ikke stort å si. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Rep. install? Er det repair funksjonen du mener? Jepp ! Du booter opp med XP-cdèn og hopper over den første rep. gå videre som vanlig inst. og når du får spm en gang til for å reparere så si yes... Endret 6. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det samme chipset på hovedkortene har det ikke stort å si. Helt riktig.... Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ok flott, får prøve da. Ja, det er et Via til Via kort så. takker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, men er det samme VIA chipset? Bytter du fra feks. KT400 til KT600 kan det bli litt ustabilt. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 åja, trodde du mente du samme chipset produsent. Det er KT266 tror jeg, til KT600. Jaja, jeg får prøve, hvis windows begynner å mase så reinstallerer jeg bare på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå