ZnoN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei! Jeg har altså da tenkt å modde dette kabinetett http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZCA550BB Håper dere kan komme med forslag og si hva som er stygt og hva jeg kan modde på det.. På forhånd takk Mvh ZnoN Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg er LITE fan av den toppen der. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCETM80CL (finnes også i blå) Og en nice vifte med leds, noe som dette. Med en fin grill; noe som denne. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Var ikke va jeg kunne style den med, men ka ej kan modde på det. Noen forslag? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sette på aluminiumsfront....fint det... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Vel.. kan sikkert begynne med å ta av toppen på det.. ser jo ikke ut, ødelegger hele kabinettet jo men om det er mulig å ta av toppen og ting fortsatt ser okey ut så kansje jeg må skaffe meg ett selv EDIT: Post 150.. er faen ikke mye på så lang tid Endret 6. juni 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Va mener du med aliminiums front? Har prøvd å ta av toppen men da ser det ikke ut! Må vere noe opp på kabinettet eller så ser det helt hemma ut. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Der kommer du inn. Gjør sånn at toppen ser ut (uten håndtak) Ellers så burde du se selv. Your choice Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ok... Får sjå om jeg kommer på noe da. Men dere kan gjerne komme med forslag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå