trymben Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Har tenkt litt gjennom ulike pcer jeg har lyst på, men har funnet ut at det enkleste og greieste er å kjøpe en helt ferdig en. Da tenkte jeg at en av dinside pcene kunne vært et godt alternativ for meg. netshop pcen synes jeg ser best ut.. Men jeg er litt usikker. Komplett har jo 3 års garanti og support.. har netshop dette? Er nettverkskort ikke med i pakken til netshop? Trenger helst et trådløst et, noen som vet om et som er billig og bra? Endret 7. juni 2005 av trymben Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Seriøst! Man sier ikke HVORDAN Av dinside pcene burde jeg velge? Skriv heller HVILKEN av dinside PC'ene burde jeg velge. Utrolig mangen som skriver Hvordan ditt og datt da for tiden. Men, for å komme til topic. JEG hadde vertfall valgt Netshop PC'en framfor Komplett sin. Liker Netshop bedre, PC'en har vel litt bedre specs. Som bla. litt mer ram og større CPU. Samtidig som en annen vifte. Prisen er akkurat den samme, og portoen er vel det samme og. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja! Kanskje noen andre kommer med noen invendinger om hva du burde valgt. Men, jeg hadde vertfall valgt netshop.no pc'en. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Bimmelom: kanskje en idé å rette opp i egne skrivefeil før du begynner å påpeke andres? (les: "vertfall" og "Utrolig mangen") En ting jeg har lurt litt på: Dette "mangen"-ordet har begynt å dukke opp stadig vekk på dette forumet. Er det en rask tastatur-feil eller er det en slags sær dialekt? Bare lurer, altså. Endret 7. juni 2005 av millencolin Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for denne fra Netshop.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 nå skal jeg egentlig ikke være sååå pirkete. Men man skal heller ikke bruke ' i norske ord.. Dette er noe jeg gjør selv, men det skal jo egentlig ikke brukes x] Lenke til kommentar
trymben Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Fint at posten min kan bidra til rettskrivnings regler.. men kjører for netshopen da, så at de hadde 3 års garanti og support Så trenger jeg bare et trådløst nettverkskort Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bimmelom: kanskje en idé å rette opp i egne skrivefeil før du begynner å påpeke andres? (les: "vertfall" og "Utrolig mangen")En ting jeg har lurt litt på: Dette "mangen"-ordet har begynt å dukke opp stadig vekk på dette forumet. Er det en rask tastatur-feil eller er det en slags sær dialekt? Bare lurer, altså. Det er nok en liten tastatur feil. Men, de andre tingene du skrev. Inrømmer jeg at det er skriveleifer når jeg ser etter. Men, nok offtopic om dette nå. Tråden handler såtalt om PC'en til trådstarter, ikke rettskriving. Lenke til kommentar
trymben Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Bimmelom.. du Bimmelom.. Burde heller konsentrere deg om å skirve rett i dine egne poster, de er full av feil Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) trymben, kjøp fra en netshop som netshop.no eller komplett.no og konfigurer den selv. Den du linket til på netshop er utvilsomt mye for pengene, men om du er gamer så er skjermkortet littegrann i svakeste laget. Spiller du mye så bytt den til en 6800GT om du kan så er du set hvis ikke så synes jeg du skal slå til. Skjermen er også veldig bra. Hint, hint, du kan også fjerne operativsystem og tjene 6-700kr hvis du har det fra før. Dog det kortet de har med der er veldig billig... Endret 7. juni 2005 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Bimmelom.. du Bimmelom.. Burde heller konsentrere deg om å skirve rett i dine egne poster, de er full av feil Jepp. Jeg er fult klar over at rettskrivingen min ikke er på topp. Men, det er forskjell på skriveleifer på "hvordan" og "hvilken". Dette er gramatikk feiler, ikke skrivefeil. Man sier f.eks ikke hvordan buss har du. Eller hvilken klarte du det. Burde heller konsentrere deg om å skirve rett i dine egne poster, de er full av feil tongue.gif Du har no feil du og da.. Endret 7. juni 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 en feil, flere feiler? </troll> Lenke til kommentar
trymben Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Har noen leifer jeg og, men jeg retter ikke på andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå