Ormen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heisann. Jeg driver og monterer ny CPU-vifte, Silent Storm. Socket'en er 754. HK' et er MSI K8N Platinum. Vedlagt viften fulgte det med en ny "backplate" til å ha på baksiden av hovedkortet. Det er allerede en slik plate montert, men det er en vesentlig forskjell på de to. Den som er montert har "opphøyde" hull. Dvs at hullet som jeg skal skru fast avstandsstykkene med er på oppsiden av hk'et. Jeg prøvde å feste kjøleren men den virket svært løs.... Har noen erfaring med dette problemet? Skal jeg bytte plate? Det virker som om den sitter svært godt fast. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis den sitter godt, så ser jeg ingen grunn til at du skal bytte platen. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Må være en grunn til at det fulgte med en ny bakplate. Hvis den nye kjøleren sitter løst så vil ikke prosessoren bli kjølt skikkelig og kan brenne seg. Prøv med den du fikk tilsent og se om kjøleren sitter bedre da Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Beklager, jeg leste hvis litt feil. Jeg trodde kjøleren satt godt med den gamle platen. Som Meendel skriver, du bør skifte til den nye bakplaten. Den er jo tilpasset den nye kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå