guardianpegasus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg ville blitt muslim. Så jeg kommer først i køen når de tar over jorden :!: Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hehe... jeg er og ville vært buddhist! BTW Du som ville hvert hindu. Vet du egentlig hva slags religion det er? Klasse skille! Anbefaler deg å lese litt om hinduismen! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 BTWDu som ville hvert hindu. Vet du egentlig hva slags religion det er? Klasse skille! Anbefaler deg å lese litt om hinduismen! Klasseskillene har vel egentlig ingenting med hinduismen som religion å gjøre, men heller med det indiske samfunnet... 1 Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Invasion of the Buddha-snatchers :!: Sorry.. klarte ikke å dy meg Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor er ikke åsatro nevnt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 kaster inngår i en del av religionen til hinduene selv om det egentlig har blitt forbudt så er det fremdeles vanlig å gifte seg innenfor kasten sin. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 BTWDu som ville hvert hindu. Vet du egentlig hva slags religion det er? Klasse skille! Anbefaler deg å lese litt om hinduismen! Klasseskillene har vel egentlig ingenting med hinduismen som religion å gjøre, men heller med det indiske samfunnet... kan være du har rett, men det virker som min hinduistiske (Bengaler) venn blir behandlett, så virker det som at det "følger" religionen! Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tja... jeg er imot organisert religion (aka hjernevasking). Av de som er listet er Buddhisme den minst avskrekkende. Hater religiøse autoriteter, hvilket man ser mye av blant de andre religionene. Spesielt Jødedom og Islam, så vidt jeg vet. Protestantene er ikke fullt så ille, takket være reformer og utvikling mot en mer personig religion. Når det er sagt finnes det flere typer Jøder og muslimer. Jeg må bare innrømme at jeg har lite kunnskap om dette (KRL fra ungdomsskolen ) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Budist , hva er mann hvis mann hvis man er med på spirtitisme? Endret 8. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
oppned Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Men er det noen "Humanetikere" her eller? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Humanisme/humanetikk er vel ingen religion? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Sitter en humanetiker her 5 meter fra meg Selv sverger jeg troskap til ateismen. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Min egen religion er helt klart best...! Den er rett og slett sykest... Menneske skapte gud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå