violator Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei Jeg har en Pentium ||| maskin som jeg holder på bygge om til en HTPC. Den skal ikke brukes til spill, kun til bilder, musikk og film. Viften som sitter på PSU`n er litt bråkete og jeg tenkte kanskje å bytte den til PAPST Vifte 80x80x25mm (12db) Hovedkortet har ikke vifte, det er en stille vifte på CPU`n og det samme på skjermkortet. Hvordan er det å sette på en slik vifte på PSU`n? Har lest at noen mener den pumper lite luft, men er ypperlig som ekstravifte. Noen som har meninger om dette??? Kan jeg gå for en slik vifte på min PSU? Takker for svar -V- Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det skal nok gå bra det vil jeg tro. Siden det er en gammel maskin, så er det nok en gammel PSU også? Sikkert ikke så mange Watt på den. Hvilken PSU er det snakk om? Vil du ha vifter som blåser bra med luft i forhold til støy, så bør du gå for SilenX vifter. De kan du f.eks finne på Vendur. Lenke til kommentar
violator Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Det er Compaq Pentium 3 800 Mhz Deskpro ("fabrikk maskin") Det er Compaq sin PSU, men vet ikke hvor mange watt den har. Ikke mye vil jeg anta Skal se på Vendur sin vifte.... Takker og bukker -V- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå