Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på bilde var det til engelsk støpsel.... skal vel helst ha "vanlig" europeisk

5699422[/snapback]

Det er for norge. Bare annet bilde.

5699440[/snapback]

Ja, er vel samme laderen alle sammen. De har jo utskiftbare kontaktpinner slik at du kan bruke samme lader i alle land. Genialt egentlig.

edit: Tror du må kjøpe disse i tillegg for å få for andre land enn norge. Jeg trodde de fulgte med Ble plutselig veldig dyr lader :hmm:

Endret av dassen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Eneste du må huske på er at du må ha pinlig nøyaktige ID3 tags for å holde skikkelig orden på filene :)

(men det gjelder vel alle MP3 spillere som sorterer filene i en database...(sannsynligvis Creative Zen også..))

4310464[/snapback]

Og er en utrolig stor drawback. Jeg har ikke min id3-tag'er i orden, faktisk er de fleste blanke og forskjellige album fra den samme artisten har forskjelling bruk av navnet (med og uten, punktum istendtenfor mellomrom osv. osv.) slik at for meg er en sortering er id3 helt verdiløs. På selve filnavne har jeg imidlertid et helt perfekt system. Har delt inn alfabetisk i noen hovedmapper (a-d), (e-g) osv. Vært album ligger i en egen mappe med artistens navn, albumets navn og år. I mappen ligger alle låtene med navn på formene "artist, album, låtnr, låtnavn). På ipod (som er den eneste mp3-spilleren jeg prøvd) er hele mappe systemet uburklig. Og hva som er verre: I winamp har jeg en favoritt playlist med noen par tusen låter. Denne får jeg ikke gjenbrukt på spilleren.

Jeg vil ha en spiller som gjør at jeg like enkelt som å kopiere fra harddisk til hardsik kan kopiere musikksammlingen til spilleren OG kopier playlisten fra winamp og så uten videre høre på alle min favoritter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...