TFrodo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 kansje detta høres litt dumt ut, men jeg synes at strengen min har blitt større etter at jeg begynte og snuse, noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Det hørtes merkelig ut. Nå snuser jeg ikke midt på så strenger min er stortsett den samme den alltid har vært. Streng: Den "tråden" som ligger midt under nesa på "baksiden" av leppen Endret 6. juni 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 strengen skal bli mindre da, ettersom snusen etser vekk den etter lang tid med snus... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det som har skjedd er nok at snusen har etset vekk endel av kjøttet rundt strengen, som får den til å virke større, når den også egentlig har blitt mindre. Vil jeg tro Lenke til kommentar
xisten Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 strengen skal høre til å bli mindre ved snusing, ikke større. Tror det bare er du som "fantaserer" litt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har ikke merket noe forskjell i det hele tatt på strengen etter jeg begynte. Hverken større eller "mindre". Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Etter å ha snust i nærmere 3 år, så opplever jeg at strengen min er bortimot helt borte. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 kansje detta høres litt dumt ut, men jeg synes at strengen min har blitt større etter at jeg begynte og snuse, noen som har opplevd noe lignende? *putte snus i buksa* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 kansje detta høres litt dumt ut, men jeg synes at strengen min har blitt større etter at jeg begynte og snuse, noen som har opplevd noe lignende? *putte snus i buksa* :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vi har en "stor snusthreadn" bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg