Makky Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil gjerne vite om dette går ann? Vil gjerne kunne bruke alle telefonuttakene i huset. Slik ser telefonnettet ut, tror jeg. Kan jeg bare koble enten den røde eller grønne for at dette skal funke, eller må det mer "hokus-pokus" til? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Både den røde og grønne burde fungere, hvis du kobler bort det du kaller hovedlinje fra hovedboksen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 ok, da blir det letteste å ta den grønne ettersom det er så mange ledninger i hovedboksen Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bare husk å koble av linja som komer fra telenor før du kobler til telioadapteret. Ellers kan du risikere masse problemer! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Bare husk å koble av linja som komer fra telenor før du kobler til telioadapteret. Ellers kan du risikere masse problemer! Jepp, jeg tar ut den "hovedlinja" og erstatter den med ledning fra telioadapteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå