Gå til innhold

Hjelp til styling av Tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle "style" tastaturet mitt , det skal ikke koste så mye helst ingenting.

Men probleme er att jeg ikke vet hva jeg skal gjøre..

Noen som har forslag? :hmm:

Veldi dårlli bilde , har ikke tilgang til bedre Kamera nå.

Image1324.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørs jo hvordan pc'n og musa di ser ut da. må jo gjøre noe som matcher.

enkelste er vel og bare lakkere det. kanskje sette på noen leds innvendig. aller enkleste er derimot og bruke 200,- på nytt kult tastatur da. logitech ultra x. :love:

Lenke til kommentar
Neon-wire mellom tastene, blir stilig, spess når det er svart tastatur fra før :thumbup:

Jeg gjorde det med mitt gamle (men det var et hvitt tastatur). Så veldig bra ut i mørket :thumbup:

Ellers kan du tusje alle tastene med UV tusj og feste en UV LED under skjermen slik at det lyser over tastene ;)

EDIT: Leif

Endret av enoeth
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ellers kan du tusje alle tastene med UV tusj og feste en UV LED under skjermen slik at det lyser over tastene ;)

Jeg har lyst å gjøre noe sånt, men hvaslags UV-lys må jeg ha da? En hel pakke?

Og hvor drar jeg strøm til lyset fra? Noen som har gjort dette før?

Evt, hvis jeg lakker hele tastaturet svart, skriver på tastene med UV-tusj, og legger wire imellom tastene, lyser det så bra at man kan se hva som står på tastene da?

Lenke til kommentar
Evt, hvis jeg lakker hele tastaturet svart, skriver på tastene med UV-tusj, og legger wire imellom tastene, lyser det så bra at man kan se hva som står på tastene da?

um, tror det vil fungere ganske dårlig. UV-lys fungerer best i mørke rom. Har en så et lys som lyser opp fra under tastene vil uv-merket bare bli vanskeligere å se.

Lenke til kommentar
um, tror det vil fungere ganske dårlig. UV-lys fungerer best i mørke rom. Har en så et lys som lyser opp fra under tastene vil uv-merket bare bli vanskeligere å se.

Okei.. Men hva med et lys over tastene? F.eks hvis jeg skulle hatt et UV-lys under skjermen, eller i en slags liten leselampe rett over tastaturet, må jeg da kjøpe en sånn grunnpakke som de har på mpx? Har aldri gjort noe med lys før, så takknemlig for innspill! =)

BTW, det jeg har lyst på, er et helt svart tastatur, med helt svarte taster, men når du skrur på UV'en ser du hva tastene er forno.. (hvis det var forståelig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...