Nerdiboy Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har et dns2go.com domene. Jeg har sett andre på irc som har fått dette i hosten sin. Noen som vet hvordan dette gjøres? Jeg bruker dialup fra tele2. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 det er for di har tilgang til revers og da må du ha fast ip. di fleste som har: modem/isdn/cabel/adsl (ikke sdsl) har IKKE fast ip . sdsl og noen adsl kan du kjøpe fast ip fra 20kr i mnd til 200kr mnd Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 problemtet med dns2go er at du har berre eit sub domene du har ikkje heile domene navnet (altså du har http://www.xxx.dns2go.com eller noko slikt) viss du kjøper opp eit ful kvalifiser domen navn så kan du får det som vhost (foreksempel ww.xxx.com) du kan vel kjøpe eit domen og ha den til ei ip adresse, men sansynligheiten for at du får den nestegang du kobler opp er ikkje så stor [ Denne Melding var redigert av: Borf på 2002-07-25 03:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå