brrah Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heisann! Er skikkelig "n00b" på routere pg alt av nettverk, unnskyld.. Så det jeg lurte på, jeg må ha en god og stabil router som passer til følgende kort: PRO/Wireless 2200 MiniPCI 802.11g 54Mbps 2.4GHz Bulk Helst så billig så mulig, nettbutikk eller vanlig butikk har ikke noe å si! Tuuusen takk for alle svar!! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 For enkel konfigurasjon, så vil jeg anbefale 3Com 3CRWE554G72T. Vil du ha litt mer avanserte konfigurasjonsmuligheter med mulighet for tredjeparts firmware, så er Linksys WRT54G et godt valg. WRT54G har også mulighet for å oppgradere antennene. Uansett hvilken router du velger, husk å oppdater firmware før du tar den i bruk. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Og hvordan oppdaterer jeg firmwaren da? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det gjør du inne i konfigurasjonen i routeren, etter å ha lastet ned siste versjon fra produsenten. Det står i manualen. Ville bare nevne det, fordi mange tar i bruk routere som de blir levert butikken, og opplever masse problemer som er ordnet i senere versjoner av firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå