trondbue Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Har du noe sted der det ligger til salgs eller kan jeg bare skrive en mail til deg? Siden det virker på en pentium 90 så regner jeg og med at det virker på min. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 bare send meg en mail du... [email protected] om det ikke fungerer på PC'n din, retunerer du bare kortet og får pengene igjen... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 eller vi kan gjøre det enda enklere, sender deg kortet, og du betale meg om det fungerer... det er opp til deg.. :smile: Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Hvordan sender du det da med postopkrav eller? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 skal jeg sende i postoppkrav kommer portoen på ca 100,-... nei, jeg sender helt vanlig pakkepost, du mottar kortet og prøver det, virker det så setter du inn penger på min konto, virker det ikke så sender du det tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå