karl77 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei oppboblinga til telenor suger!!! kan ikke koble til internett hvis adsl modemet står på mens pc'n starter.... Modemet må stå av mens jeg starter pc'n for at det skal funke!!! Har prøvd å instalere RASPPPoE, Men får beskjed om at brukernavn og passord er feil... Mvh S-O B Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei Tror heller det er no galt med dine innstillinger enn Telenor sine :smile: Har selv brukt Telenor ADSL i ett år, og har aldri hatt noe problem med dems løsning . Gikk for ett par uker siden over til Bluecom, da dem har noen ekstratjenester som ikke Telenor tilbyr. Lenke til kommentar
oya Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Adsl er noe dritt! Hater at opplasting ødelegger nedlastingshastigheten til de grader... Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 hei vet en hel haug med folk som slet med å komme igang med Telenor ADSL.. Men bare bruk dette raspppoe -greiene, deter det jeg bruker og det jeg har fiksa hos kompisene mine og.. Skriv inn brukernavnet på nytt: [email protected] (xxxxxxx= det du fikk av telenor) og det medfølgende passordet, da skal det funke om du har valgt det nettverkskortet som skal benyttes.. _________________ AMD Athlon 1000MHz@ 1060MHz :/ 128MB SDRAM (det trekker ned ja) :sad: 30GB WD HDD Gainward GeForce 4 Ti4400 Creative SB AudigyPlayer Logitech Soundman SR-30 :smile: Logitech MouseMan Dual-Optical :smile: Telenor ADSL 704/128 [ Denne Melding var redigert av: Lone*Desert-Fish på 2002-07-21 00:54 ] Lenke til kommentar
karl77 Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Har prøvd Det Rasppoooe Greiene men får beskjed om feil bruker navn eller passord????? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei Skriver du rett brukernavn og passord da ? Brukernavn er detduharfå[email protected] Passord har du og fått av telenor. Lenke til kommentar
karl77 Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Ja jeg skriver rett passord!!! Lenke til kommentar
karl77 Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Fiksa det til slutt!! Telenor oppkoblinga kødder for mye med maskina! når jeg avinstalerte den gikk ikke alt bort så jeg måtte gjøre dette manuelt!!!!! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hmm... La meg gjette... Det var Telenors skyld, ikke sant! Ha ha ha ha... Ikke at brukeren var inkompetent... Lenke til kommentar
taleg Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Pr. def. så lønner det seg ikke å bruke innstallasjonspakkene fra Telenor...de har det med å rote til dine egne innstillinger. Jeg har faktisk opplevd å ikke kunne oppgradere IE (og et par andre ting) etter å ha kjørt en "gjør det selv"-pakke for et par år siden. Nå bruker jeg Opera og holder meg langt unna slike "ferdig"-pakke. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: taleg skrev (2002-07-23 15:16):Pr. def. så lønner det seg ikke å bruke innstallasjonspakkene fra Telenor...de har det med å rote til dine egne innstillinger.Jeg har faktisk opplevd å ikke kunne oppgradere IE (og et par andre ting) etter å ha kjørt en "gjør det selv"-pakke for et par år siden. Nå bruker jeg Opera og holder meg langt unna slike "ferdig"-pakke. Det en veldig fordel om han kunne les papirene som fulgte med pakken, Der står det om du bruker win xp så må du ikke bruke den vedlagte ADSL start-CD. Lenke til kommentar
karl77 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Jada det var Telenor sin feil JA!!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: karl77 skrev (2002-07-23 22:17):Jada det var Telenor sin feil JA!!!! nei da du må lære å lese først har selv telenor, Men eg leser først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå