Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor adsl problemer

Anbefalte innlegg

Hei oppboblinga til telenor suger!!! kan ikke koble til internett hvis adsl modemet står på mens pc'n starter.... Modemet må stå av mens jeg starter pc'n for at det skal funke!!!

Har prøvd å instalere RASPPPoE, Men får beskjed om at brukernavn og passord er feil...

Mvh

S-O B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Tror heller det er no galt med dine innstillinger enn Telenor sine :smile:

Har selv brukt Telenor ADSL i ett år, og har aldri hatt noe problem med dems løsning .

Gikk for ett par uker siden over til Bluecom, da dem har noen ekstratjenester som ikke Telenor tilbyr.

Lenke til kommentar

hei

vet en hel haug med folk som slet med å komme igang med Telenor ADSL..

Men bare bruk dette raspppoe -greiene, deter det jeg bruker og det jeg har fiksa hos kompisene mine og..

Skriv inn brukernavnet på nytt: [email protected] (xxxxxxx= det du fikk av telenor) og det medfølgende passordet, da skal det funke om du har valgt det nettverkskortet som skal benyttes..

AMD Athlon 1000MHz@ 1060MHz :/

128MB SDRAM (det trekker ned ja) :sad:

30GB WD HDD

Gainward GeForce 4 Ti4400 :grin:

Creative SB AudigyPlayer :grin:

Logitech Soundman SR-30 :smile:

Logitech MouseMan Dual-Optical :smile:

Telenor ADSL 704/128

[ Denne Melding var redigert av: Lone*Desert-Fish på 2002-07-21 00:54 ]

Lenke til kommentar

Pr. def. så lønner det seg ikke å bruke innstallasjonspakkene fra Telenor...de har det med å rote til dine egne innstillinger.

Jeg har faktisk opplevd å ikke kunne oppgradere IE (og et par andre ting) etter å ha kjørt en "gjør det selv"-pakke for et par år siden. Nå bruker jeg Opera og holder meg langt unna slike "ferdig"-pakke.

Lenke til kommentar
Quote:

taleg skrev (2002-07-23 15:16):

Pr. def. så lønner det seg ikke å bruke innstallasjonspakkene fra Telenor...de har det med å rote til dine egne innstillinger.

Jeg har faktisk opplevd å ikke kunne oppgradere IE (og et par andre ting) etter å ha kjørt en "gjør det selv"-pakke for et par år siden. Nå bruker jeg Opera og holder meg langt unna slike "ferdig"-pakke.

Det en veldig fordel om han kunne les papirene som fulgte med pakken, Der står det om du bruker win xp så må du ikke bruke den vedlagte ADSL start-CD. :grin:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...