Bornslip Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det noen her som vet hvordan man kan forandre standard oppsettet til desktop ikonene i windows? F.eks når man velger Arrange Icons ... så legger dem seg jo automatisk etter et standard oppsett, My computer øverst til venstre osv. Men nå har jeg et eget oppsett og har alle ikonene der jeg vil ha dem, men hver gang jeg kobler pc'en til tv'en for å se filmer så må jeg gå ned i skjerm oppløsning, og da legger ikonene seg på en helt annen måte...så da lurer jeg på om det er noen som vet om jeg kan låse dem slik jeg har dem nå uansett oppløsning osv? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Om du finner ut det så fortjenner du en eller annen medalje irriterer meg over samma greine... Jeg bruker quicklaunch mye, om pcen kræsjer(blåskjerm eller liggnende) så blir alle ikonene stokka om...sinnsykt irriterende. Samme med desktop, når oppløsning eller slike ting endrer seg blir alle ikonene føkka. Det finnes muligens noe 3parts program som låser/husker ikonplasseringene dine... ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) KDE har noen sinnsyke features som er beyond alt som eksisterer i dag hos Explorer. Dere bør ta en titt på kde.org og sjekke hva de kan tilby. SVG som bakgrunnsbilder, SVG som ikoner, PNG med alpha layer som bakgrunnsbilder og ikoner, med mye mer... Edit: Du bør visst ha GNU/Linux installert, glemte det... Endret 6. juni 2005 av drange_net Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 jeg flytter også bildet til tvn for å se film og ble så lei av ikonene flyttet seg at jeg la alle til i quick lauch og slettet alt jeg hadde på desktopen bortsett fra min my computer, my documents og recycle bin synes dette var mye enklere hørte også en gang at det tok mye ram å ha større filer på desktopen. men vet fortsatt ikke om dette er sant. noen som vet? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Edit: Du bør visst ha GNU/Linux installert, glemte det... DOH! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 guide og link til nødvendige filer: http://tweaktown.com/document.php?dType=re...dId=434&dPage=4 Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 guide og link til nødvendige filer:http://tweaktown.com/document.php?dType=re...dId=434&dPage=4 Du min venn, fortjener virkelig en medalje takk!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå