MagnusW Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Men det er jo det som er meningen..det var derfor jeg startet denne tråden var det meningen at ingen skulle skrive navnet sitt? Endret 7. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva mener du? Han mener at det er meningsløst å bare poste et bilde uten å skrive hvilket navn du søkte med da du fant bildet. Men det er jo det som er meningen..det var derfor jeg startet denne tråden.. Jeg skulle bare frem til at mesteparten bare poster et bilde. Da får vi jo ikke se hva de har søkt på, altså hva de heter.. U see? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En del av bildene har navnet i navnet på bildefilen. F.eks ...simen.jpg Så det går an å trykke "save image as" og cancel for å se navnet på mange av de uten navn. Men ellers er jeg enig i at folk bør poste søkeordet = navnet sammen med bildet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Eller, om dere bruker opera kan dere høyreklikke, image properties og se filnavn, størrelse, osv der. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg fikk dette, et bilde jeg tok av en kompis i vår (fra deviantart, det er ingen andre mennesker som har mitt fornavn såvidt jeg veit (og ja, han slo :!: Det bildet finner dere HER (å, så gøy med korte lukkertider )) Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 HER fett bilde altså... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Christian Fikk han skjønne her jeg Endret 7. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 HER fett bilde altså... vi hadde det jævlig gøy :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 er det noe grunn til at du har uploaded et bilde istedenfor å bare skrive inn HTML taggen i IMG? .. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 http://www.edu.nykoping.se/kanotgymnasium/...lder/petter.jpg Ja, Petter det ja Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tipper det er mange her som har valgt et annet bilde enn det første dem fikk Det var like før jeg gjorde det for å si det sånn... Men det ble det første: Anders søkte jeg på: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå