Clintern Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har kjøpt meg digitalt termometer, men lurer på hvor det er mest riktig å plassere sensoren. Skjønner at det er teit å plassere den rett foran viftene som blåser inn i kabinettet men hvor ville f.eks DU plassert den for at det skal bli "100% riktig"?? _________________ [ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-07-19 20:55 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Selv har jeg plassert en sensor bare få centimeter i fra cpuvifta. Det er jo temperaturen til lufta som blir sugd inn mot cpu som er vesentlig. Om det er litt varmt i toppen av kassa betyr jo ingenting! Eller? Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Clintern Hvilket kabinett har du? Hvis du har et Chieftec så kan du jo feste den på den stangen imellom CD rom og Strømforsyning da blåser det ingen vifter som blåser på sensoren. Bare et forslag!!!! Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 21:17, complex4517 skrev:ClinternHvilket kabinett har du?Hvis du har et Chieftec så kan du jo feste den på den stangen imellom CD rom og Strømforsyning da blåser det ingen vifter som blåser på sensoren.Bare et forslag!!!! Har tilfeldigvis Chieftec så jeg plasserte den omtrent som du sa. Men det er mulig jeg flytter litt på den i starten for å se om forskjellig plassering gir store utslag eller om det ikke har så mye å si. Er forresten glad jeg kjøpte termometer for nå ser jeg at jeg ikke har noe å bekymre meg for. Ligger på rundt 30c, og det med en romtemperatur på hele 26c :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå