Gjest mafister Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Har vært i kontakt med firmaet Wide World Import, da de reklamerte med Canon PowerShot Pro90IS til kr 6990. Dvs ca 3500 under billigste konkurent. Jeg fikk beskjed om at de ikke hadde fått dette kamerapartiet fra USA og at de ikke var sikker på om de ville få det. Derfor kunne de ikke ta imot flere bestillinger til denne prisen. Finnes det i det heletatt noen som har fått bestilt til denne prisen. Er firmaet seriøst eller er det for å skaffe seg et navn for deretter å legge seg litt under konkurrentene? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Det er mange her som har bestilt fra firmaet, inkludert undertegnede. Så vi får bare vente å se, om en uke eller to vet vi mer om firmaet holder hva de lover. Vennlig hilsen Martin Wirak Digitalkamera.no Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hva skjer da? Har Digitalkamera.no gått til sak eller var det bare snakk ? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Sist jeg sjekket var det under 70 % av avstemningen, som var grensen for at vi skulle gjøre noe med saken. Uansett får vi neppe tid til å følge opp dette før ut på nyåret, vi har andre prosjekter som må prioriteres (og jeg ble mektig lei av alt bråket rundt saken). MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå