Gå til innhold

Shopping på Måhadet.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brønnøysunds info om dem.

De er jo helt nystarta, ooog de har en svært tynn aksjekapital. Ville værtfall ikke kjøpt noe stort der.

Er jo ingen fare med å kjøpe noe med de selv om de har lite aksjekapital..

Alle firmaer begynner med lite aksjekapital og de fleste begynner som enkeltmanns foretak uten at det har noe å si på seriøsitet og hvor lenge de blir i markedet.. Blir feil hvis alle som starter firma i norge må begynne med flere millioner i oppstarts kapital.. Blir ikke mange firmaer av de..

Ser også at mange er skeptiske til enkeltmanns foretak, men der er du jo like trygg å handle pga at person som driver det er personlig ansvarlig, noe en ikke er om en er AS.. Ser at flere og flere på forumet er blitt sketiske til enkeltmans foretak og aksjeselskap uten mye kapital...

Men alle vil at det skal blir større konkuranse i norge, vel blir ikke det hvis de ikke handler hos nyetablerte bedrifter...

Rscue

ps: har aldri handlet hos måhadet selv.. men ønsker de velkommen i et presset marked..

Lenke til kommentar

en løper jo en risiko. går firmaet/enkeltpersonen/whatever konkurs så sitter en gjerne der uten mulighet til å få returnert produkter med feil, som trenger service o.l.

og nystartede firmaer med tynn egenkapital går fortere konk enn etablerte, solide firmaer :-)

Lenke til kommentar

Med en så tynn aksjekapital, og i et marked med så store kapitalkostnader er det sinnsykt vanskelig å drive seriøs business. Det gir så lite fleksibilitet spesielt når det gjelder returer og lignende, rett og slett fordi sånne selskaper ikke har verken råd til å ha varer på lager eller til å butte blåmandager. De blir helt låst til leverandørers godvilje +++.

Jeg synes dog det er et fint initiativ å ta, å starte en nettbutikk på den måten, men det bærer for mye preg av å være et "hjemme-på-soverommet-lager".

Lenke til kommentar

Ikke for å reklamere - bare for å informere:

Takk for tilbakemeldingen, organisasjonsnummeret er lagt inn på siden hvor det selvsagt bør være. Må Ha Det har på kort tid blitt en svært populær netthandel og har lyse utsikter for fremtiden. Vi ønsker å fremstå som en hyggelig nettsted hvor du finner mye nytt og spennende til en hyggelig pris. Selv er jeg glad for store og små netthandler, slik at jeg både kan skaffe meg ting til en hyggelig pris og finne nisjeprodukter som jeg ellers måtte reist langt for å få tak i.

Jeg likte kommentarer på lager-på-soverommet. For ordensskyld har Må Ha Det et eget lager, og en annen ting - vi selger mange dyre ting - til er rimelig penge. ;-)

Har dere kommentarer til siden må dere gjerne komme med dem i forumet.

Hilsen Stig i Må Ha Det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...