Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Lurte på om noen visste om læreren var pålagt å sende skriftlig advarselv om må underskrives av meg om de vil sette meg ned en karakter siden 1. termin. Mener å huske det var slik og har ikke mottat noen sånne advarsler. Dette gjelder da VKII vgs. Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 På vgs. er lærer kun pliktig til å informere deg skriftlig hvis du står i fare for å stryke i faget. Det er så vidt jeg vet kun på ungdomsskolen (tiende) man får skriftlige varsler før nedsetting av karakterer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Hm, ok. Kjedelige greier. Takker. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 På vgs. er lærer kun pliktig til å informere deg skriftlig hvis du står i fare for å stryke i faget. Det er så vidt jeg vet kun på ungdomsskolen (tiende) man får skriftlige varsler før nedsetting av karakterer. Slik er det på vårs skole også. Lærerne varsler bare hvis du står i fare for å få IV eller 1(muligens 2 også?). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 varsler vel også ved nedsatt ordenskarakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå