xadox Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei!! Sikekrt mange som lurer på det samme so meg. Jeg ringer en god del med telefonen og sender 5-10 mld. daglig men nå vurderer jeg om jeg skal skaffe meg 3G telefon.. ikke at jeg trenger det no særlig men litt for å være "kul" Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvis du har penger nok så kjøper du det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er du "kul" hvis du har en 3G-telefon? Hmm, jeg ser ikke vitsen hvis du ikke har noe behov for det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 enig med Redline_ er det bygd ut 3g-nett hos deg da? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er vits om det er bygd ut 3G-nett hos deg, du har nok med penger, du har stort behov for raskere nedlasting og du kan ofre andre ting for å få 3G (ja, er masse negativt med 3G-telefonene som blir tilgjengelig innen kort tid i forhold til de andre toppmodellene på markedet) Personlig er jeg null interessert i raskere nedlastingshastighet enn hva normal GPRS tilbyr. Skulle jeg ønsket meg noe bedre hadde det vært EDGE da dette har høyere opplastingshastighet enn 3G. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ikke at jeg trenger det no særlig men litt for å være "kul" Dessuten blir du mindre kul av å ha 3G-telefon. Det er vitenskaplig bevist. Lenke til kommentar
siggn Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) vitenskapen har ikke alltid rett vettu (som oftest da, det skal sies) men syns 3G er litt tøfft jeg. med videosamtasle å sånn. Endret 6. juni 2005 av siggn Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 i det hele tattså skjønner eg ikke vits i at folk kjøper nye mobiler til MANGE tusen. eg har selv en 3510i, og er fornøyd med den, bruk helle rde ekstra tusen lappene på furnuftige ting. min mobil kostet 300kr med 150kr i ringetid. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 i det hele tattså skjønner eg ikke vits i at folk kjøper nye mobiler til MANGE tusen. eg har selv en 3510i, og er fornøyd med den, bruk helle rde ekstra tusen lappene på furnuftige ting. min mobil kostet 300kr med 150kr i ringetid. Min Gamle D500 FIKK jeg 300kr for å kjøpe og solgte samtidig min gamle t630 for 950kr. Solgte D500 og kjøpte en K750 istedet. Dette tjente jeg 800kr på Er ikke så galt det da vel? La inn 2000kr i mobil da t610 kom, etter det har jeg tjent penger på hvert bytte samt at jeg har hatt telefoner 100x så bra som 3510i. Må se det som en investering og skifte modell når tiden er AKKURAT klar for det. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil ikke ha en 3G tlf.. :!: 3G, tre G.. treg mobil :!: hehe :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil ikke ha en 3G tlf.. :!: 3G, tre G.. treg mobil :!: hehe :!: ojj så morsomt.. er det nå man skal le? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil ikke ha en 3G tlf.. :!: 3G, tre G.. treg mobil :!: hehe :!: ojj så morsomt.. er det nå man skal le? nei, du kan godt vente til imorgen om du vil Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil ikke ha en 3G tlf.. :!: 3G, tre G.. treg mobil :!: hehe :!: ojj så morsomt.. er det nå man skal le? nei, du kan godt vente til imorgen om du vil ja her pøser vi på med morsomme vitser gitt! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 For å si det sånn. Hva er det med den telefonen du har idag som irriterer deg mest, og som du føler at en 3G telefon vil løse? Vurderer selv å kjøpe meg en 6680, men det er mest fordi jeg ikke har lyst til å gå vekk fra symbian. _tHokA_, det var ikke antydning til morsomt. Lenke til kommentar
siggn Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 det var ikke nærme en gang thoka. øv deg litt mer før neste post Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 en mobil skal vi kunne bruke til å sende SMS og ringe. ingenting mer der med basta, finale, punktom, prikk over "i", over and out. finito, adios. Lenke til kommentar
siggn Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 en mobil skal vi kunne bruke til å sende SMS og ringe. ingenting mer der med basta, finale, punktom, prikk over "i", over and out. finito, adios. eller så fins det folk som ønsker seg litt mer funksjoner på en mobil enn en siemens c10 , syns det er smart at mobiler kan for eks ha kalender, vekkerklokke , noen spill for de som har fritidsproblemer osv. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er vits om det er bygd ut 3G-nett hos deg, du har nok med penger, du har stort behov for raskere nedlasting og du kan ofre andre ting for å få 3G (ja, er masse negativt med 3G-telefonene som blir tilgjengelig innen kort tid i forhold til de andre toppmodellene på markedet) Personlig er jeg null interessert i raskere nedlastingshastighet enn hva normal GPRS tilbyr. Skulle jeg ønsket meg noe bedre hadde det vært EDGE da dette har høyere opplastingshastighet enn 3G. Har EDGE høyere opplastings hastighet en 3g?? det er nok feil :!: Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er vits om det er bygd ut 3G-nett hos deg, du har nok med penger, du har stort behov for raskere nedlasting og du kan ofre andre ting for å få 3G (ja, er masse negativt med 3G-telefonene som blir tilgjengelig innen kort tid i forhold til de andre toppmodellene på markedet) Personlig er jeg null interessert i raskere nedlastingshastighet enn hva normal GPRS tilbyr. Skulle jeg ønsket meg noe bedre hadde det vært EDGE da dette har høyere opplastingshastighet enn 3G. Har EDGE høyere opplastings hastighet en 3g?? det er nok feil :!: Teoretisk opplastingshastighet er pr dato mye bedre for EDGE enn for UMTS. Telenor har allikevel satt en mye laver begrensning som gjør at den reelle hastigheten er ca lik (altså råtten for begge deler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå