Gå til innhold

Er det vits i å skaffe sen 3G telefon?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Sikekrt mange som lurer på det samme so meg. Jeg ringer en god del med telefonen og sender 5-10 mld. daglig men nå vurderer jeg om jeg skal skaffe meg 3G telefon.. ikke at jeg trenger det no særlig men litt for å være "kul" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vits om det er bygd ut 3G-nett hos deg, du har nok med penger, du har stort behov for raskere nedlasting og du kan ofre andre ting for å få 3G (ja, er masse negativt med 3G-telefonene som blir tilgjengelig innen kort tid i forhold til de andre toppmodellene på markedet)

Personlig er jeg null interessert i raskere nedlastingshastighet enn hva normal GPRS tilbyr. Skulle jeg ønsket meg noe bedre hadde det vært EDGE da dette har høyere opplastingshastighet enn 3G.

Lenke til kommentar
i det hele tattså skjønner eg ikke vits i at folk kjøper nye mobiler til MANGE tusen. eg har selv en 3510i, og er fornøyd med den, bruk helle rde ekstra tusen lappene på furnuftige ting.

min mobil kostet 300kr med 150kr i ringetid.

Min Gamle D500 FIKK jeg 300kr for å kjøpe og solgte samtidig min gamle t630 for 950kr.

Solgte D500 og kjøpte en K750 istedet. Dette tjente jeg 800kr på :)

Er ikke så galt det da vel?

La inn 2000kr i mobil da t610 kom, etter det har jeg tjent penger på hvert bytte samt at jeg har hatt telefoner 100x så bra som 3510i. Må se det som en investering og skifte modell når tiden er AKKURAT klar for det.

Lenke til kommentar

For å si det sånn. Hva er det med den telefonen du har idag som irriterer deg mest, og som du føler at en 3G telefon vil løse?

Vurderer selv å kjøpe meg en 6680, men det er mest fordi jeg ikke har lyst til å gå vekk fra symbian.

_tHokA_, det var ikke antydning til morsomt.

Lenke til kommentar
en mobil skal vi kunne bruke til å sende SMS og ringe. ingenting mer der med basta, finale, punktom, prikk over "i", over and out. finito, adios.

eller så fins det folk som ønsker seg litt mer funksjoner på en mobil enn en siemens c10 , syns det er smart at mobiler kan for eks ha kalender, vekkerklokke , noen spill for de som har fritidsproblemer osv.

Lenke til kommentar
Er vits om det er bygd ut 3G-nett hos deg, du har nok med penger, du har stort behov for raskere nedlasting og du kan ofre andre ting for å få 3G (ja, er masse negativt med 3G-telefonene som blir tilgjengelig innen kort tid i forhold til de andre toppmodellene på markedet)

Personlig er jeg null interessert i raskere nedlastingshastighet enn hva normal GPRS tilbyr. Skulle jeg ønsket meg noe bedre hadde det vært EDGE da dette har høyere opplastingshastighet enn 3G.

Har EDGE høyere opplastings hastighet en 3g?? :dontgetit: det er nok feil :!:

Lenke til kommentar

Har EDGE høyere opplastings hastighet en 3g?? :dontgetit: det er nok feil :!:

Teoretisk opplastingshastighet er pr dato mye bedre for EDGE enn for UMTS.

Telenor har allikevel satt en mye laver begrensning som gjør at den reelle hastigheten er ca lik (altså råtten for begge deler)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...