Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har laget en post på Windows-forumet om dette også men der var det så lite aktivitet og ingen svarte på den så jeg prøver igjen her: Hei! Jeg spilte et spill på pcen min en helt vanlig søndag. Men når jeg lukket spillet, så var "Brightnessen" (kan ikke det norske ordet) på skjermen mye lysere enn før. På selve monitor-alternativene var det ingen konfigurasjon om brightness og heller ikke på skjerm-innstillingene (høyreklikk på skrivebord også egenskaper). Jeg bruker Catalyst Control Center men jeg kunne ikke gjøre noe der heller! Hva skal jeg gjøre`? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sjekket instillingene på selve skjermen? (Brightness = lysstyrke) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Sjekk CCC "color". Jeg hadde et liknende problem for et år eller to tilbake, hvor en av primærfargene var helt galt justert. Sliderene hadde hengt seg opp? Fargejusteringer PS: For å få instillingene, må du trykke VIEW knappen helt øverst til venstre, og velge ADVANCED. Advanced Endret 6. juni 2005 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå