Sirslask Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 skjerm kort hva skal men med det? når jeg bruker internett da trenger jeg vel ikke skjermkort for det klarer vel dataen selv? skjerm kort hva skal men med det? få noe på skjermen? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ikke morsom, kanskje han er for orddeling..eller ord deling for andre.. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 überGoliath, trådlagern er visst for orddeling han og Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det trådstartar sa var tross alt kun eit sitat, så eg trur nok at han er klar over at det er grammatisk feil. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jo, men jeg ser ikke humoret Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 jo, men jeg ser ikke humoret nei det var dårlig formulert av meg men det han trodde var at skjermen skulle bttes inn i HK ogskjermkort var bare en slasks booster for å fa bedre kvalitet på skjermbildet (han er litt nybegyner) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) jo, men jeg ser ikke humoret nei det var dårlig formulert av meg men det han trodde var at skjermen skulle bttes inn i HK ogskjermkort var bare en slasks booster for å fa bedre kvalitet på skjermbildet (han er litt nybegyner) Ser fremdeles ikke humoren... Endret 8. juni 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 jo, men jeg ser ikke humoret nei det var dårlig formulert av meg men det han trodde var at skjermen skulle bttes inn i HK ogskjermkort var bare en slasks booster for å fa bedre kvalitet på skjermbildet (han er litt nybegyner) fortsatt dårlig formulert.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvis du ser litt ukritisk på det, kan det kanskje oppfattes som litt morsom, ikke sant? Ontopic: Han som sa det trodde vel at han visste hva han pratet om Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis du ser litt ukritisk på det, kan det kanskje oppfattes som litt morsom, ikke sant? Ontopic: Han som sa det trodde vel at han visste hva han pratet om ja han gjorde det og når jeg skulle forklere det mente hanfortsatt at hen hadde ertt men det var fordi han hadde compaq og det er sånn på den "pcen" hans Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det var morsomt. Selv om vi alle en gang har vært n00bs, var det allikevel morsomt. Det var morsomt uansett hva slags argumenter alle her kommer med. SÅ: HAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå