Zeph Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er på utkikk etter ein DVD+VHS-spelar. Har sett litt i butikkar og dei ligger på 1500-2500 kroner. Daewoo, Hitachi, Sony (dyraste) og Akia\Aika som eg aldri har høyrt om før. Akia\Aika og Sony var på Expert, Daewoo og Hitachi på ein TV-forhandlar. Har ikkje sett på nettet, men det er eit alternativ. Er ute etter kvalitet for ein ikkje alt for dyr penge. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kamerakjøper ( bruker @ hw.no ) kjøpte seg en LG kombispiller.. les mer her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=423385 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil anbefale spillere fra Panasonic. Disse kan kjøpes hos elkjøp og expert, og muligens i nettbutikker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Tusen takk for det. LG er eit bra alternativ, har ein del LG-utstyr som eg ikkje kan klaga på frå før av. Ein ting til, er forsikring verd det? 5 ÅRS FORSIKRING Ekstra trygghet for din DVD eller videomaskin! Trygghetsforsikringen gir deg ekstra trygghet i 3 eller 5 år fremover. Forsikringen dekker feil som oppstår som følge av uforutsette hendelser, uflaks og uhell. Dersom du er uheldig reparerer vi kostnadsfritt eller erstatter produktet. Ingen egenandel - ingen verdireduksjon. Så om eg mister den i bakken under transport om 4 år, tar med meg spelaren, forsikringsbeviset og eventuelt kvitteringen til Elkjøp så vil eg få ny eller den blir reparert? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis det lønner seg å reparere vil du få gratis reparasjon, hvis ikke får du nytt produkt, tilsvarende eller bedre. Om det er verdt prisen er opp til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå