Gå til innhold

Elkjøp sendte feil kort!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalte 1495 kr Har ringt å kjefta litt og bedt dem sende rett kort. Må vel bare sende det i retur! De skulle ringe tilbake i morgen!

Det kommer nok rett kort etterhvert, men det e jo utrolig irriterende at de klarer å sende feil. :thumbdown:

Endret av Jameski
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager kjefte på de vis de sendte deg feil kort ? Alle kan jo gjøre feil.

Hadde de gjort det 3 . 4 . 5 ganger kansje jeg hadde følt med deg. Men gud da man.Tror ikke du får noe problemer med å bytte det til det rette. :)

Elkjøp er da forsatt mennesker. (tror jeg :p)

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Bestilte en gang digital satelitt tuner forberedt for harddisk fra Komplett. Fikk en bitteliten pakke med en brakett og noen skruer. De hadde glemt å sende selve tuneren :-)

Sånt skjer, bruk heller energien din på å kontakte Elkjop slik at de får sendt deg riktig kort snarest. Jeg er forøvrig meget fornøyd med mitt 6600GT fra Elkjop. Gled deg.

Lenke til kommentar
Bestilte en gang digital satelitt tuner forberedt for harddisk fra Komplett. Fikk en bitteliten pakke med en brakett og noen skruer. De hadde glemt å sende selve tuneren :-)

Sånt skjer, bruk heller energien din på å kontakte Elkjop slik at de får sendt deg riktig kort snarest. Jeg er forøvrig meget fornøyd med mitt 6600GT fra Elkjop. Gled deg.

hehe. skal ikke være lett det der :p

Men er jo litt dritt da med tanke på lengre ventetid.

Lenke til kommentar

Jeg reiv ikke akkurat kjeft i ordets rette forstand. Men man blir jo litt oppgitt der og da og det er lov å være bestemt når man ringer til dem.

De som jobber i kundemottaket får nok høre litt av hvert av frustrerte kunder.

:roll:

Men Elkjøp må bare skjerpe seg,og det blir man av konstruktiv kritikk!

Har sendt tilbake det kortet som ble sendt feil.

Så nå er det bare å smøre seg inn med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...