Boriz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som vet hva jeg kan bruke for å ta bort gammel kjølepasta `? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sprit. Isopropanol er dugelig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Rødsprit funker også. Men _ikke_ bruk white-spirit, det legger igjen en hinne. Ellers funker de fleste tekniske typer sprit uten tilsatt fett eller andre ufine stoffer som legger igjen tull og tøys. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kondensfjerner == isopropanol. HeRbie, det klarer ikke å fjerne alt skikkelig, pluss at det vil legge igjen lo. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kondensfjerner == isopropanol. HeRbie, det klarer ikke å fjerne alt skikkelig, pluss at det vil legge igjen lo. Blir ikke igjen et fnugg når jeg har brukt det. Så har jeg aldri merka forskjell om jeg har rensa kjernen med diverse alkohyler eller bare gnikka litt med dassrullen heller. Ikke si at "det blir igjen masse fett og skitt"? Skal gledelig begynne å bruke kjemikalier hvis noen klarer å overbevise meg at det ikke er placebo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sjekk i mikroskop etterpå. I did, ser ganske stor forskjell også faktisk. Men kan være enig i at det ikke gir så mye effekt med en 'original' kjøler. En planslipt en på prosessor med mye varme derimot. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hmm. Så en dyprens skader ikke hvertfall da. Tror gode gamle *spøtt* *gnikk-gnikk* funker best for meg enda Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hmm. Så en dyprens skader ikke hvertfall da. Tror gode gamle *spøtt* *gnikk-gnikk* funker best for meg enda Poenget er at du kan bruke nesten hva som helst for å rengjøre uten at du ser at det ligger igjen noe med det blotte øye, men om du derimot bruker mikroskop vil du se at det ligger igjen små rester av hva du enn brukte. Derfor anbefales isopropanol eller andre kjemikalier som fordunster helt. En flaske isopropanol koster ikke mye, og er egentlig en billig forsikring mot at det skal skje noe med den dyrebare cpu'en din. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Selv bruker jeg Thynner og Q-tips får å rense cpuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå