fntd Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Min bestemor på noen-og-seksti har nettopp kjøpt seg ny mobil med tele2 abonnement. Etter anskaffelsen har hun vært plaget med daglige horoskop fra nr 2078 I meldingene står det ingenting om å stoppe hororskopet, og hun vil gjerne ha en slutt på dette.... I dag fikk hun en melding om at hun ville ha en het affære i løpet av dagen, noe vi var enige om at det ikke var store muligheten for. Er det noen som har vært borte i dette horoskopet fra 2078 før, og som vet hvordan jeg kan få stoppet det? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Min bestemor på noen-og-seksti har nettopp kjøpt seg ny mobil med tele2 abonnement. Etter anskaffelsen har hun vært plaget med daglige horoskop fra nr 2078 I meldingene står det ingenting om å stoppe hororskopet, og hun vil gjerne ha en slutt på dette.... I dag fikk hun en melding om at hun ville ha en het affære i løpet av dagen, noe vi var enige om at det ikke var store muligheten for. Er det noen som har vært borte i dette horoskopet fra 2078 før, og som vet hvordan jeg kan få stoppet det? Netcom sitter på en liste over alle sms-tilbyderne og deres kontaktinfo. Ring og hør. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Synes å huske at man kan skrive en melding med STOPP i reply til avsender. Dette skal være en standardbeskjed som skal stoppe meldinger fra alle slike tilbydere. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 2078 tilhører Tele2 og STOPP kommandoen er riktig: Hva er Tele2 Meny?Under "Meny" på telefonen din finnes en egen Tele2Meny, den gir deg enkelt tilgang til forskjellige SMS-tjenester. Du kan for eksempel bestille nyheter, værmelding, treningstips og annet nyttig til lav pris (pris for denne tjenesten er oppgitt i vår standard prisliste - følg link her). Noen av tjenestene i Tele2 Menyen kan man abonnere på - man vil da motta en daglig leveranse av den aktuelle tjenesten. For å avbestille et abonnement går man inn i den aktuelle menyen og trykker "Stopp." Alternativt kan man slette alle abonnement ved å sende en SMS med kodeord STOPP til kortnummer 2078. Lenke til kommentar
fntd Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Tusen takk for all hjelp. Nå har 2078 sluttet å sende disse terrormeldingene, og bestemor er fri, hun sender bamseklemmer...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå