Sovietpig Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 (endret) jeg setter inn windows cda og velger at jeg skal boote fra cd og alt det der, så står det instalere windows på nytt elns, trykk enter jeg trykker enter og ikkenoe skjer noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? #Topic endret# Endret 8. juni 2005 av Jankee
RayBay Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 (endret) Er tastaturet ditt koblet til med usb?, isåfall så kan det være at tastaturet ikke er "koblet" til. Har hatt samme problem, men jeg skiftet til sånn plugg fra usb til ps/2 og så instalerte jeg windows. Hvis du ikker har sånn plugg, så kan du bruke et gammelt tastatur med ps/2 kontakt i mens. Prøv det. Endret 6. juni 2005 av RayBay
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Er du sikker på at tastaturet sitter ordentelig i?
Sovietpig Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Er tastaturet ditt koblet til med usb?, isåfall så kan det være at tastaturet ikke er "koblet" til. Har hatt samme problem, men jeg skiftet til sånn plugg fra usb til ps/2 og så instalerte jeg windows. Hvis du ikker har sånn plugg, så kan du bruke et gammelt tastatur med ps/2 kontakt i mens. Prøv det. takk, skal prøve det og ja tastaturet sitter i
danno_O Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 For en latterlig Topic-tittel. Bytt tastatur til PS/2. Dette vil antakelig hjelpe
eucalor Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Orker ikke, gidder ikke, passer mæ’kke, raker æ’kke vi’kke, ha’kke, må’kke, ska’kke, få’kke, bø’kke, ta’kke, tø’kke Alle er så treige.... on topic: enable usb keyboard i bios!
Sovietpig Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Orker ikke, gidder ikke, passer mæ’kke, raker æ’kkevi’kke, ha’kke, må’kke, ska’kke, få’kke, bø’kke, ta’kke, tø’kke Alle er så treige.... on topic: enable usb keyboard i bios! gikk faktisk ikke ann og ha flere bokstaver i topicen og da ble det bare sånn
Sovietpig Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 det var faktisk tastaturet som ikke sto i litt rart siden jeg kunne gjøre alt anna utenom og trykke enter inne i den formaterings saken men nå har jeg formatert det blei flott
Freeky2k Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 det var faktisk tastaturet som ikke sto i litt rart siden jeg kunne gjøre alt anna utenom og trykke enter inne i den formaterings saken men nå har jeg formatert det blei flott Å formatere er en ting, innstallere windows er en annen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå