kyogre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei! Jeg har installert skype på pc'en min, men da jeg prøver og lage en bruker så fungerer det ikke. Det kommer opp en feil beskjed etter jeg har venta noen min. på at den skal bli ferdig. Denne feil beskjeden kommer opp: ''Det har oppstatt en alvolig feil. Hjelp oss og forbedre Skype ved og rapportere denne feilen til oss. Feilraporten er fullstendig anonym og informasjonen brukes bare til og forbedere Skype.'' Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har du sjekket at den får tilgang til internett? Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Nei, hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som har peiling på dette eller? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Du må sjekke eventuelle firewaller eller lignende. Dette kan gjøres på Kontrollpanel > Sikkerhetssenter. Hvis du har en annen firewall vet du det nok best selv. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dette har ingenting med hardware å gjøre og stenges. (Hører til under "Programvare".) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg