Skello Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei. Etter ein rimelig hard tur til TG så blei maskina mi rimelig ustabil og kronglete, så no har turen komt for og oppgradere den litt. Har i første omgang bare tenkt og oppgradere CPU,PSU,HK og skjermkort då det er dei som det trengst mest. Skal oppgradre minnet seinare. Har satt sammen eit lite oppsett her https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=7604. CPU'en virka som eit godt valg, med ein god pris pr mhz. Mist PSU'en blir jo lovprisa over heile forumet her, så eg trur den er eit sikkert kjøpt med tanke på stabiletet og STØY. Hovedkortet Har fått masse skryt av mange rundt om på forskjellige forum, einaste eg kan tenker meg er at chipset vifta ligger dumt til. Eg har valgt nettopp det skjermkortet pga ein får med ei stillegåande vifte og at det yter rimelig bra i forhold til prisen. Budsjettet mitt er vel rundtom det eg har satt sammen i oppsettet mitt. Det eg trenger ytelse til er vel for og spille nye spill som Battlefield 2 og GTA:SA. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Takk Ser det er 3 forskjellige AMD 64 3200+ CPU'er ute og går. Venice, Winchester og "vanlig type". Er det nokken forskjell på dei 3? Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gå for "Venice", den er nyest, og har støtte for instruksjonssettet SSE3, noe de andre ikke har. I tillegg skal den være kaldest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå