haarod Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, oppdaga dem nylig og synes de har mye bra musikk. De har blant annet lagd en coverversjon av Happy Together som var main themet til Freaky Friday (tror det var det) og "I'm just a kid" De har også en sang som jeg liker veldig godt som skiller seg veldig fra resten av sangene dems som heter "Untitled" av alle ting. - Anbefales - Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det de som har den "welcome to my life"? Begynner å bli litt lei av alle "emokid-punk-rock-band-som-alle-hater-livet-sitt". Ikke helt min stil nei. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Begynner å bli litt lei av alle "emokid-punk-rock-band-som-alle-hater-livet-sitt". Du er ikke den eneste. Skulle vært en lov mot de der. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg hører litt på simple plan. De har gitt ut 2 album: 1. "no pads, no helmets, just balls.." den har en del sånne pop/rock låter som er mildere enn blink 182. Litt puse rock, men morsom musikk. anbefaler søte sanger som Id do anything, addicted og perfect. Det nye albumet heter "still not getting any" og har litt mer "modne" sanger som welcome to my life, crazy, thank you, og perfect world. Jeg ville anbefale dem hvis du vil høre på rock, men i en litt mildere versjon. Et søtt lite band fra Canada Endret 7. juni 2005 av Ida=D Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Synes disse bandene går fint under kategorien "one hit wonders".. De blir populær med en sang, deretter forsvinner de blant mengden av boyband punkere. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Pop-punk suger ja! Du syns det ja, mens jeg syns at techno, trance, dance osv er crap.. Men smaken er som baken vet du, delt i 2 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Do you ever feel like breaking down?Do you ever feel out of place? Like somehow you just don't belong and no one understands you Do you ever wanna run away? Do you lock yourself in your room with the radio on turned up so loud so that no one hears you screaming no you don't know what its like when nothing feels alright no you don't know what its like to be like me to be hurt to to feel lost to be left out in the dark to be kicked when you're down you feel like you've been pushed around to be on the edge of breaking down and no one's there to save you no you don't know what its like welcome to my life Boo-fucking-hoo. Endret 7. juni 2005 av HalTan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 HalTan, nå må du ikke moobe! De har hatt en tøff oppvekst stakkars! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Pop-punk suger ja! Du syns det ja, mens jeg syns at techno, trance, dance osv er crap.. Men smaken er som baken vet du, delt i 2 Smak og behag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Synes sjelden slike Blink 182, Green Day, Sum 41, The Killers o.l. er særlig bra, men synes at de her har noen fine sanger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) HalTan, nå må du ikke moobe! De har hatt en tøff oppvekst stakkars! hahaha Endret 12. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 HalTan, nå må du ikke moobe! De har hatt en tøff oppvekst stakkars! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 anbefaler søte sanger som Id do anything, addicted og perfect. Hører på de nå. Kos Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er det de som har denne sangen: *tappert forsøk på teksten* So shut up shut up shut up shut up shut up Dont wanna hear it So get up get up get up get up get up get up Dont wanna hear it So shut up shut up shut up shut up shut up ... For hvis det er dem så falt det ikke i smak. Heller tragisk spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå