ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 men jeg syns at nokia fortsatt er klumpete ... Trodde du sa at vi kunne gi oss med den diskusjonen, jeg? Uansett, du har som så vidt jeg forstår ikke prøvd noen av telefonene, så det blir for dumt å dømme etter noen bilder. Ja, de er store, men etter en uke med den i lomma synes du alt annet blir for lite, helt seriøst. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvor mange av de funksjonene bruker du egentlig? Ingen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er 12 år og kjøpte meg en k750i for 3 dager siden. Den passer til mine krav og den er rett og slett en helt konge mobil Da er du eXtremt kravstor! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg er 12 år og kjøpte meg en k750i for 3 dager siden. Den passer til mine krav og den er rett og slett en helt konge mobil Da er du eXtremt kravstor! Ja ... Men det er vel mobilen som passer ham best, derfor kjøpte han den. Endret 18. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Mufcy Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg bruker faktisk nesten alle funksjoner (utenom mobil tv og sånt),men kameraet bruker jeg mest Og MaCcy jeg viste ikke at det var noen som het det da jeg lagde navnet Mufcy. Og Mufcy bruker jeg i msn og inpoc også Jeg er supporter av MUFC og så la jeg til en bokstav og det var bare y som passet derfor ble det Mufcy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ok, ok. Ro ned a mann.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå