Niskivara Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ikke for å kvele stemningen her, men har Nintendo bekreftet at man skal kunne automatisk laste ned alle de spillene? Ja, de har sagt at de ikke skal ta penger for dem, og at de ikke tenker på det som en inntjeningsmulighet, men en kundetjeneste. Men ikke noe av det betyr at man vil kunne få alle spillene med en gang. Det finnes mange andre måter. Tenk Animal Crossing eller Zelda pre-order bonus. Eller tusen andre muligheter. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nintendo har sagt at deres spill vil bli gratis. Tror det var George Harrison som nevnte det i et intervjue. Husker bare ikke hvor jeg leste det. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nintendo har sagt at deres spill vil bli gratis. Tror det var George Harrison som nevnte det i et intervjue. Husker bare ikke hvor jeg leste det. Ja, de har sagt det mange mange ganger. Men det finnes mange måter å distribuere gratis spill på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nintendo har sagt at deres spill vil bli gratis. Tror det var George Harrison som nevnte det i et intervjue. Husker bare ikke hvor jeg leste det. Ja, de har sagt det mange mange ganger. Men det finnes mange måter å distribuere gratis spill på. Ja og Nintendo vil bruke sin gratis onlinetjeneste.... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nintendo har sagt at deres spill vil bli gratis. Tror det var George Harrison som nevnte det i et intervjue. Husker bare ikke hvor jeg leste det. Ja, de har sagt det mange mange ganger. Men det finnes mange måter å distribuere gratis spill på. Ja og Nintendo vil bruke sin gratis onlinetjeneste.... Ja, men hvordan? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå fikk jeg lyst på denne konsollen. Når man kjøper den, trenger man ikke å kjøpe med seg et spill, siden man bare kan laste ned masse titler når man kommer hjem! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, men hvordan? Det burde du klare å tenke ut selv.... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, men hvordan? Det burde du klare å tenke ut selv.... Jeg kan hjelpe han jeg... 1. Kobler du deg på nettet 2. Søker i Nintendo sitt online spillarkiv etter spillet du er ute etter 3. Last ned spillet som du lagrer på minne i Revolutionen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bare meg som ble litt kåt nå? Supert. Min første konsoll var Nintendo 64, men spilte en del SNES hos en kamerat. Var artige dager det. Disse tetris-spillenhe virket jo litt gøyale da! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bare meg som ble litt kåt nå? Vet ikke helt jeg, men tror det bare er du :!: Lenke til kommentar
simerix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå fikk jeg lyst på denne konsollen. Når man kjøper den, trenger man ikke å kjøpe med seg et spill, siden man bare kan laste ned masse titler når man kommer hjem! Jepp, revolution vil nok slå kjempegodt ann hos de verste retrogamer`ne, som vokste opp med nintendos vidundermaskin NES. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, men hvordan? Det burde du klare å tenke ut selv.... Jeg kan hjelpe han jeg... 1. Kobler du deg på nettet 2. Søker i Nintendo sitt online spillarkiv etter spillet du er ute etter 3. Last ned spillet som du lagrer på minne i Revolutionen Jeg venter med a annta det til det faktisk er bekreftet. Noe det ikke er ennå. I alle fall ikke på noe språk vi forstår. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja, men hvordan? Det burde du klare å tenke ut selv.... Jeg kan hjelpe han jeg... 1. Kobler du deg på nettet 2. Søker i Nintendo sitt online spillarkiv etter spillet du er ute etter 3. Last ned spillet som du lagrer på minne i Revolutionen Jeg venter med a annta det til det faktisk er bekreftet. Noe det ikke er ennå. I alle fall ikke på noe språk vi forstår. Få høre hvordan du tror det blir da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Shit...plutseleg var Revolution eit alternativ. NES og SNES er genialt. Også gratis Er systemkrava til Revolution ankommet? Tenker på harddiskstørrelse. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er systemkrava til Revolution ankommet? Tenker på harddiskstørrelse. Nei. NR vil ha et 512MB flashminne. Dette kan visstnok utvides med SD minnebrikker. Ingen andre spesifikasjoner er annonsert ennå. Kanskje i løpet av året. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja, men hvordan? Det burde du klare å tenke ut selv.... Jeg kan hjelpe han jeg... 1. Kobler du deg på nettet 2. Søker i Nintendo sitt online spillarkiv etter spillet du er ute etter 3. Last ned spillet som du lagrer på minne i Revolutionen Jeg venter med a annta det til det faktisk er bekreftet. Noe det ikke er ennå. I alle fall ikke på noe språk vi forstår. Få høre hvordan du tror det blir da? Er ikke sikker, men jeg anntar at det kan komme til å ha noe med den "revolusjonerende" innfallsvinkelen Nintendo påstår at de skal ha til internett. Kanskje man får en pakke med spill til å begynne med, og så må man være med på online aktiviteter for å få flere, noe ala Animal Crossing. Kanskje man vil få alle Zelda spillene av å kjøpe et nytt Zelda spill. Kanskje vil man få fler dess mer man er på internett med maskinen. Kanskje vil alle få forskjellige spill, og så må man bytte med andre spillere. Eller kanskje man bare får alle med en gang. Som sagt, jeg vet ikke, men ut i fra det man vet så synes jeg det er for tidlig å annta at man vil automatisk ha tilgang til alle fra første stund. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er ikke sikker, men jeg anntar at det kan komme til å ha noe med den "revolusjonerende" innfallsvinkelen Nintendo påstår at de skal ha til internett. Kanskje man får en pakke med spill til å begynne med, og så må man være med på online aktiviteter for å få flere, noe ala Animal Crossing. Kanskje man vil få alle Zelda spillene av å kjøpe et nytt Zelda spill. Kanskje vil man få fler dess mer man er på internett med maskinen. Kanskje vil alle få forskjellige spill, og så må man bytte med andre spillere. Eller kanskje man bare får alle med en gang. Som sagt, jeg vet ikke, men ut i fra det man vet så synes jeg det er for tidlig å annta at man vil automatisk ha tilgang til alle fra første stund. Reggie sa på presse konferansen til Nintendo under E3 at det ville bli HELT gratis. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er ikke sikker, men jeg anntar at det kan komme til å ha noe med den "revolusjonerende" innfallsvinkelen Nintendo påstår at de skal ha til internett. Kanskje man får en pakke med spill til å begynne med, og så må man være med på online aktiviteter for å få flere, noe ala Animal Crossing. Kanskje man vil få alle Zelda spillene av å kjøpe et nytt Zelda spill. Kanskje vil man få fler dess mer man er på internett med maskinen. Kanskje vil alle få forskjellige spill, og så må man bytte med andre spillere. Eller kanskje man bare får alle med en gang. Som sagt, jeg vet ikke, men ut i fra det man vet så synes jeg det er for tidlig å annta at man vil automatisk ha tilgang til alle fra første stund. Reggie sa på presse konferansen til Nintendo under E3 at det ville bli HELT gratis. Og i hvilken del av mitt innlegg ser du noe som vil tilsi at det ikke vil bli gratis? Vær så snill folkens... Les, så svar. LES. OK? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mmmm, fikk flashbacks av gode gamle dager. Men tviler på at jeg skal kjøpe meg Revolution, det finnes alltid emulator =) Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) DIE! Mothafuckaz... The much discussed games-downloading is bought up again, but unfortunately there’s some bad news. Nintendo will be charging you to download games from Nintendo's prior consoles. There will be several service types, such as free downloads which expire after a limited period. Iwata suggested that games may be downloadable for free as a reward for buying games, similar to the Stars Catalogue but much, well better to be honest. The downloads will be stored on the console's inbuilt 512MB memory, but if you fill that you can insert an SD memory card and load the games onto your computer. However file sharing will be unavailable, to prevent the games being pirated Kilde: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7908 Synes i grunn det er ganske greit jeg.. De som vil ha får betale, de som ikke, slipper. Endret 7. juni 2005 av Excelsion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå