Mokkisjeva Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har opplevet dette før, og da var det formatering som var løsningen. Men nå har jeg så fint system på allt på pcen, føler den er 100% fri for allt spam osv. Så, når jeg går inn i ei mappe hvor det ligger ei .avi fil i så henger den seg i noen sekunder så forsvinner allt (explorer.exe avsluttes) Så kommer den elskverdige "Ikke send" mellinga. Så hvordan blir jeg kvitt dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sjekk denne tråden, spesielt etter AVI: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Vell, den hjelper ikke meg noe serlig. For der er problemet med å slette og at explorer henger seg når du går in på en stor avi fil. Mitt problem er at explorer henger seg når jeg går in i ei mappe med ei .avi fil. Størelsen har 0 betydning Edit: Jeg får opp ei feilmelding før explorer restartes og den sier: Datakjøringsforhindring - Microsoft Windiws --------------------------------------------------------------------------------- Windows har lukket dette pogrammet for å gi bedre beskyttekse for datamaskinen. Navn: Windows Utforsker Utgiver: Micrisoft Corporation [Lukk melding] _________________________________________________________ Datakjøringsforhindringer gir bedre beskyttelse mot skader fra virus og andre sikkerhetstrusler. Endret 6. juni 2005 av Sjeva Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Nå har jeg prøvd. Det tok pokker meg lang tid får å få lastet det ned, men det fynker ikke. Lærte en ting og det er at windows update sidene er smertefullt dårlig. Endret 6. juni 2005 av Sjeva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå