Cacophobia Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvilket AGP skjermkort er best??? den skal seff brukes til spilling har ikke tenkt å overklokke men det er et pluss Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvilken prisklasse er det du sikter til?!?! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 det er mellom Club3d 6600gt og point of view han mener.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har gode erfaringer med POV! Velg dette Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Vet at Pov kortet har fått kjempekritikker, men jeg må si jeg har hatt 2 POV6800gt kort, det siste sendte jeg nettopp i retur grunnet feil på kort. Dette er blitt bekreftet fra Mamoz sin side etter de selv har testet kortene. Til meg sa de jeg nok hadde vært utrolig uheldig, det skjedde visstnok 1 av 1000 eiere (hvis det kan tros da) Nå venter jeg et nytt BFG 6800 Ultra kort i bytte. Utenom ytelsen som var fantastisk mens det fungerte, hadde jeg aldri anbefalt det nå. En kamerat har Club3d, og er kjempefornøyd..kortet hans er lett klokket opp til Ultra. Endret 6. juni 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
entonic Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 har selv pov 6600gt pcie og har ingenting å utsette på det. knall kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå