Cadienza Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har kjøp enter the matrix men har problemer med å innstalere det hele maskinen klikker når jeg setter inn disck 2 noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kan du si litt om maskinen? Er CPUen eller skjermkortet varmt? Har du en kraftig nok PSU? Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 maskinen min har alle de annbefalte kravene og maskinen hadde stått av i en uke når jeg prøvde å innstalere det første gangen. Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 nå fikk jeg det til men etter hvert i innstalasjonen sier den at jeg mangler en fil på cden hvordan går det ann? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 nå fikk jeg det til men etter hvert i innstalasjonen sier den at jeg mangler en fil på cden hvordan går det ann? Er det hakk i cden? Blås bort eventuellt støv. Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 nei cdene er helt fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå