aklla Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvis jeg bestiller gta:SA nå, sender de det ut på fredag, eller får jeg det sånn ca på fredag? burde jeg bestille på nett eller kjøpe i butikken, regner med at det blir billigere å kjøpe det på nett enn i butikken, men jeg vil så så klart ha det på fredag Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Varierer. Har forhåndsbestilt spel og har fått det dagen etter lanseringsdato. Det er folk som har opplevd at dei har fått spelet før utgivelsedato også, på nett da sjølvsagt. Du får det som oftast billigast gjennom nett. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Håper ihvertfall på at jeg får det på dagen.. men passer jo jævli bra at jeg tar ferie nå på fredag da Lenke til kommentar
key Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 De sender det slik at du skal få det på utgivelsesdagen De prøver ihvertfall på det Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kommer helt an på hvor du bestiller det fra. Hvis du bestiller det fra f eks play.com, må du nesten påregne opp til en ukes ekstra leveringstid pga forenklet tollbehandling. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gikk for cdon.com jeg.. satser på det ordner seg fort og smertefritt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 skummelt med cdon, noen ganger tar det lang tid fra dem hvertfall har det gjort det for meg.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Cdon: Rask levering. Feil. Rettelse: CDON: Ubalansert levering. Noen ganger har jeg fått spillet dagen før, andre ganger på dagen, mens jeg en gang, da jeg bestilte BiA, måtte vente nesten ei hel uke. Noen ganger har det også kommet dagen etter eller dagen etter der igjen. Dessuten fikk jeg Xbox versjonen av KOTOR2 da jeg bestilte PC versjonen. Men som oftest har jeg fått levering fra dem som jeg kan være fornøyd med, selv om at de fomler forferdelig mye av og til. EDIT: Bah, 2mass har allerede sagt det, ja. EDIT2: Dessuten skal denne tråden puttes inn i GTA forumet. Endret 6. juni 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kom evnt. med andre gode alternativ da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kom evnt. med andre gode alternativ da. CDON. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bah, kjøp spillet på den lokale sjappa fredag morgen. Da er du garantert å få det på fredag uansett. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kjøpte Half Life 2 via nettet fra Elkjøp, og fikk det samma dag som det ble gitt ut. Brevpost. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Flyttes fra Spill og tilbehør til... tro det eller ei; GTA Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ikke forhandsbestilt det. Stoler på den lokale Elkjøp butikken. De har alltid fått inn store partier av kjente spill og selger de for 299,- Har brent meg på og forhåndsbestilling på nett før. (Doom3 og Half Life2) Fikk spillet noen dager for sent (vil gjerne ha spillet på release dato) +at det koster noe mer. 399+ porto er vell kjente priser på nett? Men når det ikke er snakk om ”release spill”, er jeg en tilhenger av netthandel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 det var en egen kategori for gta her ja har uansett bestillt hos cdon, liker den butikken, har alltid fått varen på den andre arbeidsdagen etter at jeg har bestillt, så den bør være her på torsdag-lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå