Gå til innhold

forhånds-bestille GTA:SA, når får jeg det?

Anbefalte innlegg

hvis jeg bestiller gta:SA nå, sender de det ut på fredag, eller får jeg det sånn ca på fredag?

burde jeg bestille på nett eller kjøpe i butikken, regner med at det blir billigere å kjøpe det på nett enn i butikken, men jeg vil så så klart ha det på fredag :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cdon: Rask levering.

Feil.

Rettelse: CDON: Ubalansert levering.

Noen ganger har jeg fått spillet dagen før, andre ganger på dagen, mens jeg en gang, da jeg bestilte BiA, måtte vente nesten ei hel uke.

Noen ganger har det også kommet dagen etter eller dagen etter der igjen.

Dessuten fikk jeg Xbox versjonen av KOTOR2 da jeg bestilte PC versjonen.

Men som oftest har jeg fått levering fra dem som jeg kan være fornøyd med, selv om at de fomler forferdelig mye av og til. :)

EDIT: Bah, 2mass har allerede sagt det, ja. :hm:

EDIT2: Dessuten skal denne tråden puttes inn i GTA forumet. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg har ikke forhandsbestilt det.

Stoler på den lokale Elkjøp butikken. De har alltid fått inn store partier av kjente spill og selger de for 299,-

Har brent meg på og forhåndsbestilling på nett før. (Doom3 og Half Life2) Fikk spillet noen dager for sent (vil gjerne ha spillet på release dato) +at det koster noe mer. 399+ porto er vell kjente priser på nett?

Men når det ikke er snakk om ”release spill”, er jeg en tilhenger av netthandel.

Lenke til kommentar

det var en egen kategori for gta her ja :ohmy:

har uansett bestillt hos cdon, liker den butikken, har alltid fått varen på den andre arbeidsdagen etter at jeg har bestillt, så den bør være her på torsdag-lørdag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...