exmith2k Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei.... Har problemer med noen spill, grafikken er ikke den beste.. noen som kan hjelpe med? eksempel er når jeg spiller FarCry så er vannet helt uvirkelig... Helt flatt... Har prøvd de fleste patcher og som eg skrevet om her på forumet.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Du har skruvd opp detaljnivået i spillene? Driverne fra Nvidia er vel de mest kompatible, evt prøv Omegadriver. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Du har skruvd opp detaljnivået i spillene? Driverne fra Nvidia er vel de mest kompatible, evt prøv Omegadriver. har prøvd alt å med instillingene på farcry.. Du nevnte Omegadriver, hvordan får jeg tak i dem, å er det kun 1 installasjon? Har prøvd det før men klarte aldri å fullføre det.. Kan jeg få litt hjelp til det med omegadriver? Jeg trenger : Nvidia Omega Drivers 1.6693 Hva mer? Endret 6. juni 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå