OscarWoHA Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Morn Jeg har laget et lite test-skjema: http://wow.jungelen.net/form.php Når man fyller inn dette, ønsker jeg at info blir sendt videre til min e-mail adresse: mail.jungelen.net Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Først og fremst... Kutt ut Frontpage. Du må lære deg HTML og CSS, les derfor htmldog. Deretter laster du ned og installerer Notepad2 (ja, gratis). Deretter må du lære deg PHP, for så å spørre på nytt i PHP-forumet når du kan det grunnleggende. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er ikke spesielt vanskelig, du kan gjøre det med php sin mail funksjon. Dessuten vil jeg anbefale deg å spørre i php forumet om dette som drange_net sier. Si ifra til en moderator om at du vil ha det flyttet Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Først og fremst... Kutt ut Frontpage. Du må lære deg HTML og CSS, les derfor htmldog. Deretter laster du ned og installerer Notepad2 (ja, gratis). Deretter må du lære deg PHP, for så å spørre på nytt i PHP-forumet når du kan det grunnleggende. Jada. Alt det er kan jeg. Bruker Dreamweaver MX 2004. Liker å holde meg til standarder. Pga. skolen jeg går på må jeg visst bruke Frontpage Extensions, men om jeg kommer over noe PHP skal nok bruke det i stedet =) Skal spørre om de kan flytte det nå. EDIT: Eller ikke. Var litt hi-tech. Må være ferdig til i morgen =) Endret 6. juni 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå