zyrex Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har riktignok sett flere nettbutikker med denne muligheten jeg men... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg fikk bank kort hær forleden, ikke snakk om å få et ordentlig Visa, kun Electron. Jeg er da 15. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå kan vel alle få visa bare at man må ha med en foresatte som må skrive under for deg. Samma skal vel gjelde for visa electron også. Tror foreldrene egentlig må være med når folk yngre enn 18 skal skrive under på kontrakter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Foreldrene må underskrive på Electron og. Pointet er at mewd vanlig VISA kan man ikke sikre seg mot at du tar opp gjeld... Derfor må sannsynligvis pappaen din stå som betalingsansvarlig. I utlandet er ofte Visa Electron kjent som en metode skatteparadis-øyene bruker, med anonyme kort. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jepp, konto i Cayman Islands med anonymt Visa Electron er en klassiker. Det er blitt vanskeligere/mer farefullt å bruke slike kort i Norge på grunn av det nye Valutaregisteret, som gjør at myndighetene får rapportert all utenlandsk kortbruk i Norge, og all norsk kortbruk i utlandet. JoachimR: Har du fått deg søsterkort/familiekort til pappas kredittkort? Vet du om dette er noe vanskelig å få? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har ikke søsterkort, det har mamma. Jeg har et DNB-kort med Visa tilbudt alle norske Amex-kunder. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Eller, pappa fikk tilbudet om kortet men trengte det overhodet ikke, så vi fikk til en avtale med DnB. Kortes årsavgift dekkes av Amex-avgiften. Har forresten ut juni et Dines Club-kort, pappa fikk nytt og det gmale virker ut juni. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg spørte i nordea og fikk vite at der må jeg være 18 år for å få visa-kort. Hvilken banker er det som tillater det med lavere alder? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis du spørte er det ikke så rart. Neste gang spurte du, ok? De ser deg an. Dnb har ingen faste grenser på noe lenger. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bare så dere vet det, Visa Electron kan overtrekkes, men man kan ikke ta ut penger når du ligger på null. Men som jeg sa, man kan overtrekke det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Du kan IKKJE handle på nettet med visa elekrton.!! Ta deg en bolle, les litt om tegnsetting og ta så en titt nederst på Play.com. Endret 8. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ta deg en bolle selv. Man må ha et Visa nummer for å kunne kjøpe med Electron på Play.com. Visa nummeret står ikke på disse "ungdoms" kortene. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Riktig, VISA electron har ikke noe kortnummer :/ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Takk, nå vet vi det... Ring banken din - er du/familien din/selskapene til familien din/ol. gode kunder der så ordner de det nok. Fikk et hyggelig, personalized letter fra kunderådgiveren min i Dnb i dag, etter å ha bestilt SMS-bank. De kan hvis de vil! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg kan selvsagt spørre i banken en annen dag med en annen ansatt om hva aldersgrensen er. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 DU må si at du skal ha - ta gjerne med deg en av foreldrene dine. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 DU må si at du skal ha - ta gjerne med deg en av foreldrene dine. Kanskje jeg skal sende en anonym epost til nordea og spørre? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hører du hva jeg sier? Gå til banken, be dem utstede et visa til deg. Ha en av foreldrene dine med. Ikke spør. SI hva du skal ha. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hører du hva jeg sier? Gå til banken, be dem utstede et visa til deg. Ha en av foreldrene dine med. Ikke spør. SI hva du skal ha. mora mi sier at hvis jeg får meg visa kort vil jeg bare bestille masse over internett og bli lurt trill rundt, Gåen I hode Noen tips hvordan og overtalle henne Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg bestilte en klokke på internett for to måneder siden. Nettbutikken var ganske respektert, og jeg utvekslet e-poster med dem. Plutselig ble det stille, og det kom aldri noen klokke. Jeg vet ikke om butikken gikk konk eller om de stakk av med pengene mine. Jeg sendte brev til DnB NOR om saken for noen uker siden. Har ikke fått svar ennå, men regner med at jeg får pengene tilbake. Poenget? Jo, du har veldig sterke rettigheter i Norge hvis du blir lurt. Det er vanskelig å tape penger med Visakort på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå