Joachim_F Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Skaperne av Project Offset (midlertidig tittel) ønsker å levere et episk skytespill som foregår i en rik fantasiverden. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hva er utviklerenes hjemsted da? Fant ingen link... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ser ikke ut til at de har lagt ut link i den artikkelen eller på siden hvor den egentlig skulle være, så jeg leitet den opp. Projectoffset Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Lenken til nettstedet ligger inne i systemet, men den vises av en eller annen grunn ikke slik det skal. Har lagt inn direktelink i selve teksten nå. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Så nettopp videoen, dette er SYKT! Begynner allerede å få høye forventninger Lurer på hva specsene blir for spill bygget på den motoren... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Oi dæven sier jeg. Trodde den figuren som sloss mot katta faktisk var miniatyrer jeg. Håper vi slipper å vente i all evighet på den da. Lenke til kommentar
slash Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det feteste av alt er at det blir utviklet av bare 3 (TRE!) personer. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Får virkelig håpe at de klarer å skaffe seg seriøse sponsorer/samarbeidspartnere. Ville vel ikke være første gang en god ide strander pga pengetrøbbel. Ser en del mer intenst ut enn WOW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg