MAndreas Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Går på GK videregående skole Se på denne skolequizen om IKT vi fikk av læreren, dette er fasiten og er laget av læreren og han ville ikke innrømme feilene han har skrevet :!: Quiz_IKT_GK_med_svar..doc Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg er IKT lærling (ferdig om 1mnd) og jeg er utrolig sjokkert. Dette går vel ikke ann? Utrolig lite informativt/lærerikt + 90% er feil. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Han ser ut til å være fra et annet univers... nærmere bestemt 1982 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 latterlig dårlig syns jeg Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 nå prøvde han å tegne hvordan det så ut inni maskinen.... ikke bra! skal tegne det i paint når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heheh! Dette var vittig lesestoff. Ser ut som om han ikke helt har kommet seg etter festingen på 80-tallet Minner om en lærer vi hadde på videregående for en del år siden. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 jeg fikk feil på nesten alle oppgavene på grunn av lærerens sin fasit Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) haha beste må jo være 2. Hva heter enhetene utenfor datamaskinen? Harddisk Endret 6. juni 2005 av Hetland Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Feil og feil, er vel mye rom for tolkninger ut fra spørsmålene, og fasiten er altfor snever. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Haha, morsom lesning altså. Våre IT-ansvarlige på skolen er nok ikke stort mye bedre, så tror nok at flere av landets VGS-IT personer hadde trengt et oppdateringskurs. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mener nesten jeg husker denne prøven ifra oppgaver i IT-boka når jeg gikk fordypning IT på VGS for 5 år siden.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Haha, morsom lesning altså. Våre IT-ansvarlige på skolen er nok ikke stort mye bedre, så tror nok at flere av landets VGS-IT personer hadde trengt et oppdateringskurs. dont get me started. Jeg er IKT lærling på en VGS. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 haha beste må jo være 2. Hva heter enhetene utenfor datamaskinen? Harddisk host host eksterne hd? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Oi, skremmende at dette er en lærer på IKT! Jeg gikk på vanlig allmenn VGS (Hetland i Stavanger), og hadde 5 timersfag med IT i 2. og 3. klasse (hhv. programmering og systemdrift). Hadde to lærere som kunne det de dreiv med, og var flinke til å lære fra seg Litt rart at IT-lærere på en allmenn skole er langt bedre enn på en "spesialisert" IT-skole. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 haha beste må jo være 2. Hva heter enhetene utenfor datamaskinen? Harddisk Nå er det jo et skille mellom indre (registre, cache, ram) og ytre lagre (harddisk, optiske medier) (kilde: Operativsystemer - andre året på universitetet), så helt på jordet er han da ikke Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 MHz er ikke klokkefrekvensen, men måleenheten for klokkefrekvens... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Flyttes fra Annet om hardware til OT-baren. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) haha beste må jo være 2. Hva heter enhetene utenfor datamaskinen? Harddisk host host eksterne hd? Læreren vet ikke hva en xthd er for noe, han mente at selve pcen var en harddisk tydligvis... Endret 6. juni 2005 av Jihadinmymind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå