Antihero Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har PSone, N64, Dreamcast, GameCube, Playstation2 og xbox. Kjøper de spillene som er ekslusive og best på hver plattform. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva skal du med PSOne og PS2? Det blir jo smør på flesk. Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Ikke alle er stinne av gryn. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Det er dyrt å være ærlig gamer,men det er sant-alle konsoller har sine must-have games.Konsollene er jo billigere og bedre enn noen gang.Heldighvis går det vel 2-3år før neste bølge av maskiner. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 har du conker bfd til n64 brukernavnet? jeg digger det spillet, beste n64 spillet, men på noen steder var det jævlig vanskelig - nesten så det var litt irriterendes. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 N64 og Dreamcast må jeg ærlig si at det ikke kommer mye gode spill til i fremtiden:-) Har du så mange tv'er også eller?? Det må bli et ***** slit og bytte om hele tida..... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 ....hva med å bare kjøpe en PC, gamecontroller og kjøre software emulatorer av de forskjellige spill maskinene...hmmm......ødelagte jeg poenge nå??..uff..kjip jeg er daaa...oh well AKIRA Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 05:08, AKIRAx24 skrev:....hva med å bare kjøpe en PC, gamecontroller og kjøre software emulatorer av de forskjellige spill maskinene...hmmm......ødelagte jeg poenge nå??..uff..kjip jeg er daaa...oh wellAKIRA Får ikke emulator for noen av konsollene (XBox, PS2, GC). Poenget er at det å spille på en stor tv-skjerm er mye bedre enn å sitte å knote på pc'en i et mørkt lite bøttekott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå