erlend92 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har akkurat instalert msn messenger 7.0 og sjekker noen funskjoner... Men når jeg går på aktiviteter og skal starte tavle greia kommer dette: "Invitasjonen ble ikke sendt, fordi du må ha siste versjon av Windows Messenger for å bruke Deling av programmer-funksjonen. Gå til oppdateringsområdet for Windows Messenger for å installere siste versjon." Her er ordet windows messenger en link til Denne siden Men jeg kommer ikke inn til noen sie her hvor jeg kan laste det ned.... Noen som kan hjelpe!? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Om du har slettet windows messenger vil du få muligheten til og laste ned og installere på nytt via windows update. Event. kan du laste ned Windows Messenger 4.7 her Obs! Windows XP Service Pack 2 inneholder den siste versjonen av Windows Messenger for Windows XP. Dette forklarer nok hvorfor du blir henvist til nedlasting av SP2 og ikke messenger Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Takk skal du ha am3k! Skal prøve å instalere gjennom windows update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå