Jägermeister Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har en Pc som jeg kun bruker til å komme ut på internett med, og som jeg nå har kjøpt en HP 7760 printer til. Problemet er at under innstalleringen, får jeg beskjed om at "ingen tilgang"...Slik har jeg gjort: setter inn cd'n som fulgte med fra HP, svarer ok på alt. Printeren er ikke koblet til under innstallasjonen. Så står det at maskinvaren er funnet... men så kommer det plutselig at ... får ikke fullført innstalleringen.. ingen tilgang. Jeg har slått av alt som heter virusprogram og brannmur... Printeren er ikke all verden.. en P3-700Mhz, 128Mb ram, voodoo 3dfx.. Men det bør vel holde til å få printeren i gang??? Har ikke så veldig greie på dette.. men det fines jo USB 1 og USB 2.. På pc'n min er det garantert USB1.. Kan dette ha noe å si.. at printeren krever USB2?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har hatt problemer med at enkelte maskiner ikke takler USB2. Om du bruker windows: er det lenge siden du la inn systemet på nytt? Lenke til kommentar
Jägermeister Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Denne maskinen er det garantert ikke usb2 på. Vet ikke hva printeren forlanger..... Kjører xp, og har prøvd å legge inn på nytt, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du kan sjekke hjemmesiden til HP og se om skriveren trenger USB2. Du kan sjekke hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt for å sjekke om du har USB2 eller USB1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå