firberblad Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 He,he Etter å ha vært anti konsoll så lenge jeg kan huske har jeg nå glemt mine gamle prinsipper å kjøpt en xbox. Og jeg angrer ikke et sekund. Jeg har ikke tenkt å svikte pc, men du verden det er deilig å prøve slå på boxen å vite at alt funker. ingen drivere, ingen patcher eller blue screen of death. Bare ren skjær spillglede. Gleder meg enormt til unreal championship og splinter cell samt hot pursuit 2. Ha en god helg Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 konsollene eier da, det jeg digget aller mest med ps2 var gcon2... bare plugg inn så virker den! jeg har en pistol til pc også, jeg formaterte 2 ganger for og skifte os men jeg fikk aldri den pistolen til og virke... pc og drivere er noe herk til spill i forhold til konsoller. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Grattis med Eksbåks! True gamers play games on multiple platforms... Grå/Svart "Jack of all games" - eller no- pistol med Virtua Squad 2 og House of the dead....? Jeg kjøpte en sånn en gang... Den var reint søppel...brukte den i 5 minutter før den havna på loftet... :wink: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 pistolen var noe boss ja - men jeg fikk da med de to spillene. skulle likt og sette den øverst på loftet hadde jeg hatt ett :smile: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Duck Hunt... *mimre* Lenke til kommentar
The man! Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 det første spillet jeg spillte var duck hunt, jeg var 5 år og broren min hadde fått en NES til jul. det var knallkult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå